سالن ۶ هزارنفری کام ورزش استان را شیرین می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته یک نیاز اساسی و زیر ساختی برای ورزش استان بود و کام همه ما دا شیرین خواهد کرد. به گزارش نذیر کرمان از خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز در چند هفته گذشته به همراه برخی از […]


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته یک نیاز اساسی و زیر ساختی برای ورزش استان بود و کام همه ما دا شیرین خواهد کرد.

به گزارش نذیر کرمان از خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز در چند هفته گذشته به همراه برخی از مسئولین استان بازدید‌های متنوعی از سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) داشته است در خصوص مراحل پایانی و زمان تکلی این پروژه گفت: خدارو شکر می‌کنم که با اقدامی جهادی و همدلی مسئولان استانی مجموعه‌ای که یکی از نیاز‌های استان و ورزش ما بود پس از ۱۸ سال بالاخره افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استاندار از ابتدای پای کار تکمیل این سالن آمد گفت: این سالن ۲۴۰ میلیارد اعتبار نیاز داشت تا به مرحله بهره برداری برسد اما تنها ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نزد شرکت توسعه و جهیز برای تکمیل وجود داشت تا اینکه توانستیم ۹۵ میلیارد از محل اعتبارات استانی برای پیشرفت پروژه تزریق کنیم تا بتوانیم اعتبارات بیشتری از وزارت ورزش و جوانان جذب کنیم و در حال حاضر هم فقط به اتمام پروژه با بهترین شرایط و تجهیز با امکانات خوب استاندارد فکر می‌کنیم.

تاج‌فیروز با اشاره به اینکه در ۳ ماه گذشته کار جدی و یا به اصلاح شبانه روزی برای پیشرفت پروژه انجام شده گفت: هدف ما این است که تا پایان شهریورماه به مرحله پایانی و افتتاح پروژه برسیم و سپس به سراغ مرحله تجهیز با بهترین امکانات خواهیم رفت و در انتها با برگزاری یک مسابقه و رویداد رسمی سالن را به بهره برداری خواهیم رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه این سالن پس از سال‌‌ها از ریز خروار‌ها خاک بیرون آمده و به این مرحله رسیده گفت:  ما در پروژه‌های عمرانی هنوز هم برنامه‌های زیادی داریم و یکی از اهداف ما راه اندازی دهکده المپیک خراسان رضوی است که برای ساخت آن داریم به تامین منابع از محل اعتبارات مولد سازی برنامه ریزی می‌کنیم.


سالن ۶ هزارنفری کام ورزش استان را شیرین می‌کند

منبع: بــرنا
? سالن ۶ هزارنفری کام ورزش استان را شیرین می‌کند