ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تغییر کرد

معاون استانداری کرمان گفت: با موافقت استاندار کرمان و تصمیم نشست هماهنگی برنامه بازگشایی مدارس، به منظور کاهش ترافیک سطح شهرهای استان کرمان، ساعت کاری ادارات از دوم تا ۱۴ مهر ماه تغییر کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی بیگ‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از تغییر ساعت کار […]

معاون استانداری کرمان گفت: با موافقت استاندار کرمان و تصمیم نشست هماهنگی برنامه بازگشایی مدارس، به منظور کاهش ترافیک سطح شهرهای استان کرمان، ساعت کاری ادارات از دوم تا ۱۴ مهر ماه تغییر کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی بیگ‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران از تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان در نیمه اول مهر ماه خبر داد و اظهار داشت: با موافقت استاندار کرمان و تصمیم نشست هماهنگی برنامه بازگشایی مدارس، به منظور کاهش ترافیک سطح شهرهای استان کرمان، ساعت کاری ادارات از دوم تا ۱۴ مهر ماه تغییر کرد.

وی افزود: ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از ۸ صبح تا ۱۴ و ۴۵ دقیقه و ساعت پایان کار روزهای پنجشنبه ۱۳ و ۴۵ دقیقه تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: همچنین تردد کامیون‌‌های حامل مصالح ساختمانی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۹ صبح در شهرهای استان کرمان ممنوع است.

استاندار کرمان: در انتصاب مدیران معادن استان کرمان هیچ دخالتی نداشتیم
استاندار کرمان: بانک‌های خصوصی هیچ خدمتی به مردم استان کرمان ارائه نمی‌کنند
استاندار کرمان: هیچ کس با ایجاد ناامنی در جامعه مماشات نمی‌کند

وی بیان کرد: شروع کار مهدکودک‌ها از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح، شروع کار مدارس دبستان و پیش‌دبستانی از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح و شروع کار مدارس متوسطه دوره اول و دوم از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح خواهد بود.

بیگ‌زاده ادامه داد: شروع کار بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح و خدمت‌رسانی به مشتریان از ساعت ۷ صبح است.

انتهای پیام/۵۱۱/




ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تغییر کرد

منبع: تسنــیم
? ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تغییر کرد