ساعت کاری ادارات کرمان تغییر کرد

معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در سه روز آینده تغییر کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ علی بیگ‌زاده در اطلاعیه روز جمعه اظهار کرد: با توجه‌ به تداوم و ماندگاری هوای گرم در سطح استان و به‌منظور مدیریت مصرف انرژی، به اطلاع […]



معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در سه روز آینده تغییر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ علی بیگ‌زاده در اطلاعیه روز جمعه اظهار کرد: با توجه‌ به تداوم و ماندگاری هوای گرم در سطح استان و به‌منظور مدیریت مصرف انرژی، به اطلاع می‌رساند ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان، در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه برابر با ۶، هفت و هشت مرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ اعلام می‌شود.

 در ادامه این اطلاعیه آمده است:

بر این‌ اساس اقدامات لازم در راستای رعایت صرفه‌جویی در مصرف انرژی باید توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد از جمله روشن و خاموش‌ کردن سیستم‌های سرمایشی یک ساعت بعد از ورود و یک ساعت قبل از خروج در ادارات مورد تأکید است.

 همچنین جهت رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران موظف هستند کسری ساعت را به‌صورت دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.

 دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای دارای نوبت‌کاری شیفت گردان، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مشمول کاهش ساعت کاری ادارات نبوده و فعالیت این مراکز به روال عادی است.

 افزایش گرما در اکثر استان‌های کشور سبب افزایش مصرف سیستم‌های سرمایشی شده و در مناطق مختلف کشور کاهش ساعت کاری ادارات در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: نذیر کرمان
انتهای خبر/بارانی


ساعت کاری ادارات کرمان تغییر کرد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ساعت کاری ادارات کرمان تغییر کرد