سارقان پسته در لباس مامور فراجا

دادستان کرمان از اقدامات مجاهدت گونه پلیس آگاهی استان در دستگیری سارقان محموله بزرگ پسته تقدیر کرد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان دادستان کرمان با حضور میدانی در محل کشف جرم، ضمن بررسی نحوه سرقت و پرسش از متهمین دستگیر شده از تلاش همه جانبه پلیس آگاهی استان در […]


دادستان کرمان از اقدامات مجاهدت گونه پلیس آگاهی استان در دستگیری سارقان محموله بزرگ پسته تقدیر کرد.

مهدی بخشی گفت: قطعاً دستگاه قضایی با سرقت‌های به عنف خصوصا در این مورد که اعضای بزرگترین باند سرقت محموله‌های ترانزیتی در سطح استان، سرقت‌های خود را در لباس مامور انجام می‌دادند و از لباس فراجا استفاده کرده‌اند برخورد لازم خواهد نمود تا عبرت آموز باشد.

وی افزود: تیم عملیاتی متشکل از مأمورین مجرب پلیس آگاهی و امنیتی بلافاصله پس از سرقت تشکیل و با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی توانستند در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل این بزه اقدام کنند.

مدعی العموم در استان تصریح کرد: بحمدالله با توانمندی و اشرافیت اطلاعاتی و با تشدید نظارت‌ها و انسداد گریزگاه‌ها، امروز فضای استان برای مجرمان و خلافکاران نا امن است و همه هنجارشکنان می‌دانند اگر خطایی از آنها سربزند، با برخورد قاطع قانونی و قضایی مواجه خواهند شد.


سارقان پسته در لباس مامور فراجا

منبع:یـزدان کـرمان
? سارقان پسته در لباس مامور فراجا