سارقان سیم برق و پسته کال در سیرجان بازداشت شدند

کرمان- فت فتو- سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان از بازداشت هفت سارق سیم برق و پسته کال به همراه یک مالخر در این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور رمضان نژاد روز چهارشنبه توضیح داد: سارقان سیم برق به هشت فقره سرقت اعتراف کردند. وی افزود: در […]

کرمان- فت فتو- سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان از بازداشت هفت سارق سیم برق و پسته کال به همراه یک مالخر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور رمضان نژاد روز چهارشنبه توضیح داد: سارقان سیم برق به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با توجه به افزایش سرقت سیم و کابل برق، ماموران انتظامی این شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته ۶ سارق و مالخر را شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان افزود: ماموران پس از شناسایی متهمان آنان را در مخفیگاه خود شناسایی و در فرصت مناسب دستگیر و تحویل دادند.

کشف ۴۰۰ کیلو پسته کال

سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان همچنین صبح امروز از دستگیری یک سارق حین سرقت و کشف ۴۰۰ کیلوگرم پسته کال در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی تماس مردمی مبنی بر سرقت پسته بلافاصله ماموران کلانتری ۱۵ بخش زیدآباد این شهرستان به محل اعلامی اعزام شدند که سارق به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرد اما با سرعت عمل پلیس دستگیر و مقدار ۴۰۰ کیلوگرم پسته جمع آوری شده برای سرقت در محل کشف شد.

رمضان نژاد با اشاره به ارزش ۲۰۰ میلیون ریالی پسته های سرقتی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان با تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس به منظور کاهش سرقت گفت: طرح های مبارزه با انواع سرقت ها با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد که در این زمینه مردم نیز می توانند با گزارش های بموقع یاریگر ما باشند.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




سارقان سیم برق و پسته کال در سیرجان بازداشت شدند

منبع:ایرنـا
? سارقان سیم برق و پسته کال در سیرجان بازداشت شدند