ساخت بیش از صد فضای آموزشی در شش ماهه نخست امسال

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در مصاحبه تلویزیونی که به مناسبت بازگشایی مدارس صورت گرفت،گفت:در ۶ ماهه اول سال بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی تهیه و توزیع گردیده است. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،رضا هدایتی مدیرکل در این مصاحبه […]


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در مصاحبه تلویزیونی که به مناسبت بازگشایی مدارس صورت گرفت،گفت:در ۶ ماهه اول سال بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی تهیه و توزیع گردیده است.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،رضا هدایتی مدیرکل در این مصاحبه با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در حوزه زیر ساخت،تجهیز و توسعه فضای آموزشی،تهیه و توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و ساخت فضای آموزشی فعالیت دارد،گفت ،در سال تحصیلی جدید که آغاز کردیم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امسال مدارس زیادی در کشور به بهره برداری رسیده که در استان کرمان در ۶ ماهه اول سال، تعداد ۱۰۰ فضای آموزشی با تعداد ۵۶۰ کلاس درس ساخته و به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در ادامه به توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی اشاره کرد و گفت:کار خیلی بزرگی که امسال در استان کرمان صورت گرفت و باتوجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در استان کرمان،بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تجهیزات کلاسی،آموزشی،کمک آموزشی و هنرستانی تهیه و توزیع گردید که از این رقم بیش از ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی تهیه و تحویل مجموعه آموزش و پرورش استان گردید.
وی در ادامه به طرح شهید عجمیان که در راستای بهسازی و شاداب سازی فضای فیزیکی مدارس صورت گرفته،اشاره کرد و گفت:امسال بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای این طرح در استان کرمان تخصیص یافت که تعداد ۳۰ هزار کفی ،دسته و پشتی صندلی،۳۰ تن رنگ و ملزومات رنگ آمیزی تهیه و توزیع گردیده است.
عضو شورای فنی استان گفت:در طرح شهید عجمیان بیش از ۵۵۰ هزار متر مربع محوطه سازی و آسفالت ، ۲۵ کیلومتر طول حصارکشی مدارس و ساخت بیش از ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و خرید ۳۵ باب کانکس سرویس بهداشتی جهت مدارس فاقد سرویس بهداشتی تهیه گردید.


ساخت بیش از صد فضای آموزشی در شش ماهه نخست امسال

منبع:یـزدان کـرمان
? ساخت بیش از صد فضای آموزشی در شش ماهه نخست امسال