ساخت بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی بانوان کشور در کرمان | اخبار استان کرمان

عضو شورای شهر کرمان گفت: با ساخت پارک بانوان در محدوده هوانیروز بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی بانوان کشور در کرمان ایجاد می‌شود. عشرت کردستانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان در رابطه با فضاهای تفریحی و ورزشی در نظر گرفته شده برای بانوان  شهر کرمان گفت: در استان کرمان در خصوص زیرساخت‌های تفریحی […]



عضو شورای شهر کرمان گفت: با ساخت پارک بانوان در محدوده هوانیروز بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی بانوان کشور در کرمان ایجاد می‌شود.

عشرت کردستانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان در رابطه با فضاهای تفریحی و ورزشی در نظر گرفته شده برای بانوان  شهر کرمان گفت: در استان کرمان در خصوص زیرساخت‌های تفریحی و ورزشی برای بانوان به‌ شدت با خلاء و کمبود روبرو هستیم.

 
وی ادامه داد: فضاهایی که اکنون به‌عنوان فضاهای تفریحی و یا ورزشی برای بانوان در نظر گرفته شده شایسته نیست و ایراداتی به آن‌ها وارد است.
 
عضو شورای شهر کرمان به شرایط نامساعد بوستان بانوان آفتاب و نبود مکان سرپوشیده در ابن بوستان اشاره کرد و توضیح داد: این پارک به دلیل شرایطی که دارد امکان این‌که محصور شود وجود ندارد اما طبق برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها قرار شده که در این پارک سوله‌ای جهت آسایش بیش‌تر بانوان و انجام فعالیت‌های ورزشی‌شان در نظر گرفته شود.
 
کردستانی افزود: اکنون در پارک بانوان آفتاب سوله‌ای در حال آماده‌سازی ‌سازی است تا بانوان در این پارک در رفاه و آرامش خاطر بيش‌تر باشند اگرچه شرایط این بوستان ایده‌آل برای بانوان نیست اما در تلاشیم شرایط را بهبود دهیم.
 
وی تاکید کرد: هدف‌مان حفظ تمام ظرفیت‌های ورزشی و تفریحی است که در کرمان برای بانوان وجود دارد از این‌رو تلاش کردیم پارک بانوان آفتاب را با وجود برخی شرایط نامساعد برای بانوان حفظ کنیم.
 
عضو شورای شهر کرمان با اشاره به این‌که با لطف و نگاه حمایتی اعضای شورای شهر و درنظر گرفتن بودجه‌ برای بانوان شهر قرار است ظرفیت‌های تفریحی ویژه‌تری برای بانوان شهر کرمان ایجاد
شود، تشریح کرد: بوستان اختصاصی بانوان به نام مفتح قرار است به‌زودی افتتاح شود این بوستان ایراداتی ندارد همچنین بوستان شیخ احمد کافی شمالی مشکل دید اطراف به پارک را ندارد و اکنون در مرحله طراحی و ان‌شاءالله شروع ساخت و بهسازی برای بانوان کرمانی است.
 
کردستانی به ساخت پارک بانوان در محدوده هوانیروز اشاره کرد و گفت: برای ساخت پارک بانوان در این بخش شهر پی‌گیری‌هایی انجام شد و قرار بود که بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی بانوان در کشور باشد و حتی بودجه آن دیده و مصالح خریداری شده است اما به دلیل این‌که در تهاتر ملک با ارتش به دنبال یک‌سری اقدامات هستیم، فعلا‌‌‌ً منتظر اقدامات اولیه هستیم.
 
وی به بوستان ۶۴ هکتاری در سرآسیاب اشاره کرد و عنوان کرد: این بوستان ظرفیت بسیاری بزرگی است که در قالب کلان و قرار است پارک فرامنطقه‌ای شود و طبیعتاً به‌راحتی می‌توان ابعاد وسیعی برای امکانات تفریحی و ورزشی بانوان در نظر گرفت.

انتهای خبر/ پسند


ساخت بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی بانوان کشور در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ساخت بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی بانوان کشور در کرمان