زیرسازی و آسفالت ۱۹۰‌هزار مترمربع از معابر رفسنجان در سه‌ماهه اول امسال | اخبار رفسنجان

به‌گزارش نذیر کرمان، علی جعفریان در بیان عملکرد سه‌ماهه اول امسال سازمان عمران شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: یکی از مهمترین و بیشترین درخواست شهروندان در زمینه آسفالت و لکه‌گیری معابر است که در این زمینه سازمان عمران شهرداری عملکرد خوبی را در این بازه زمانی داشت. وی افزود: در سه‌ماهه اول امسال بیش از ۱۹۰هزار […]


به‌گزارش نذیر کرمان، علی جعفریان در بیان عملکرد سه‌ماهه اول امسال سازمان عمران شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: یکی از مهمترین و بیشترین درخواست شهروندان در زمینه آسفالت و لکه‌گیری معابر است که در این زمینه سازمان عمران شهرداری عملکرد خوبی را در این بازه زمانی داشت.

وی افزود: در سه‌ماهه اول امسال بیش از ۱۹۰هزار مترمربع از معابر شهری شامل بلوار، خیابان و کوچه زیرسازی و آسفالت شد که از این میزان دو بلوار، ۷ خیابان و ۵۸ نقطه از معابر اصلی و فرعی بوده است.

وی ادامه داد: بلوارهای مس و یگانه و خیابان‌های مرشد، فیض، شهید اکبر محمدزمانی، شهید ابولی، شهید فخری، شجاعت، امتداد خیابان شهید روشن و … از جمله معابر زیرسازی و آسفالت شده در سه‌ماهه اول اول امسال بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان به خودکفایی شهرداری رفسنجان در تولید قطعات بتونی اشاره و بیان کرد: در این مدت بیش‌از ۲۶ هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان تولید شد و در معابر شهر به مصرف رسید. همچنین بیش‌از ۱۶۷۰۰ هزار متر طول جدول‌گذاری و کانیوو شده است.

جعفریان به تولیدات کارگاه قطعات بتونی نیز اشاره و عنوان کرد: در این مدت بیش‌از ۳۸۲‌هزار قطعه بتونی شامل بیش‌از ۸۱‌هزار جدول، بیش‌از ۲۷۰‌هزار قطعه سنگ‌فرش و بیش‌از ۲۹‌هزار قطعه کانیوو در کارگاه قطعات بتونی سازمان عمران شهرداری رفسنجان تولید شده است.

منبع: نذیر کرمان
?زیرسازی و آسفالت ۱۹۰‌هزار مترمربع از معابر رفسنجان در سه‌ماهه اول امسال : اخبار استان کرمان – رفسنجان