زیرساخت‌های کشور باید با سرعت در مسیر تولید به کار گرفته شوند

اراک- وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: زیرساخت‌های کشور باید با سرعت در مسیر تولید ایجاد و به کار گرفته شوند. به گزارش نذیر کرمان، سید احسان خاندوزی در آئین افتتاح ۱۱۲ طرح برق رسانی این استان در اراک، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، افزود: پروژه‌های برق رسانی اقدامات امیدبخش دولت است که […]

اراک- وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: زیرساخت‌های کشور باید با سرعت در مسیر تولید ایجاد و به کار گرفته شوند.

به گزارش نذیر کرمان، سید احسان خاندوزی در آئین افتتاح ۱۱۲ طرح برق رسانی این استان در اراک، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، افزود: پروژه‌های برق رسانی اقدامات امیدبخش دولت است که به عنوان زیرساخت برای پیشرفت، توسعه و تعالی کشور است.

وی بیان کرد: تأمین پایدار برق از اهمیت ویژه برخوردار است و مهمتر آنکه این بخش بیش از همه در خدمت تولید است و متأسفانه در سال‌های گذشته بیشتر به سمت مصرف بود.

وی بیان کرد: بخش‌های تولیدی باید در پایداری تأمین برق مشارکت و کمک دهند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: وزیر نیرو بر پایداری تأمین برق با اولویت برای تولید، نظام قیمت‌گذاری، نظام قراردادهای منعقدی با بخش‌های نیروگاهی و چاره اندیشی برای حجم بالای این حوزه که ارقام آن قابل توجه است، تاکید دارند.

خاندوزی اظهار کرد: اگر در مدیریت تلفات و مصرف اقدامات جدی صورت گیرد با همین میزان عرضه و تولید می‌توان بهره‌وری بیشتری داشت و سهم پایدار در کشور افزایش یابد.

استاندار مرکزی نیز در این نشست از شرکت توزیع برق در افتتاح طرح‌های دولت و بویژه برق رسانی به ابر پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) تشکر کرد و گفت: این طرح از دغدغه‌های جدی مجموعه اجرایی این طرح بود.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: ظرف ۴۸ ساعت یکی از کم‌نظیرترین عملیات‌ها با ۲۵ دستگاه برای ۹ کیلومتر کابل‌گذاری برق بیمارستان انجام شد.

۱۱۲ طرح برق رسانی استان مرکزی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

کد خبر ۵۸۷۰۱۵۱




زیرساخت‌های کشور باید با سرعت در مسیر تولید به کار گرفته شوند

منبع: مــهر
? زیرساخت‌های کشور باید با سرعت در مسیر تولید به کار گرفته شوند