زیرساخت‌های امنیت‌ساز جنوب کرمان توسعه و تقویت می‌شود | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: زیرساخت‌های امنیت‌ساز جنوب استان کرمان توسعه و تقویت خواهد یافت تا رضایتمندی مردم را در بر داشته باشد. ابراهیم عزیزی شامگاه ۲۲ شهریورماه در حاشیه حضور در شورای تامین جنوب کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی، اظهار کرد: امروز […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: زیرساخت‌های امنیت‌ساز جنوب استان کرمان توسعه و تقویت خواهد یافت تا رضایتمندی مردم را در بر داشته باشد.

ابراهیم عزیزی شامگاه ۲۲ شهریورماه در حاشیه حضور در شورای تامین جنوب کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی، اظهار کرد: امروز از طریق بالگرد بازدید هوایی از مناطق جنوبی استان کرمان برای شناخت موقعیت جغرافیایی داشتیم تا برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیماتی درباره این خطه داشتیم.

وی شرکت در جلسه مشترک شورای تامین هشت شهرستان جنوبی استان را از دیگر برنامه‌های امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد و افزود: فردا در مرکز استان کرمان نشست‌های تخصصی خواهیم داشت و سپس شورای تامین استان برگزار خواهد شد و مسائل و مشکلات را در کرمان و تهران مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بخشی از مسائل و مشکلات جنوب استان کرمان نیاز به اصلاح قوانین دارد و برای حل و فصل برخی مسائل را باید از طریق رئیس جمهور و وزرا پیگیری کرد.

وی با بیان این مطلب که با مسئولان تامین کننده امنیت جنوب استان نیز در کمیسیون امنیت ملی جلسه خواهیم داشت، نوید داد که زیرساخت‌های امنیت‌ساز جنوب استان کرمان توسعه و تقویت خواهد یافت تا رضایتمندی مردم را در بر داشته باشد.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: هلیل رود یکی از دغدغه‌های مردم جنوب کرمان است و بحث درستی است زیرا معیشت و اقتصاد مردم به این رودخانه گره خورده، اینکه اقدامی (احداث سد) در بالادست رودخانه با هر هدفی انجام دهیم و باعث آسیب به اقتصاد مردم شود، توجیه اقتصادی و امنیتی ندارد. بنابراین در کمیسیون امنیت ملی با حضور وزرای نیرو و جهادکشاورزی و سایر مسئولان مربوطه این مشکل را مورد بررسی قرار خواهیم داد و با تصمیمات قابل اجرا ان‌شاءالله حیات لازم را به این رودخانه بدهیم و حیات این روخانه به معنی زندگی مردم و حل مشکلات مورد انتظار آنهاست.

انتهای پیام


زیرساخت‌های امنیت‌ساز جنوب کرمان توسعه و تقویت می‌شود

منبع: ایـسنا
? زیرساخت‌های امنیت‌ساز جنوب کرمان توسعه و تقویت می‌شود