زندانیان کرمان در ۱۰۰ کارگاه کار می کنند

کرمان_ مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: تعداد ۱۰۰ کارگاه فعال اشتغال زندانیان در داخل و خارج زندان های استان کرمان فعالیت می کنند. به گزارش نذیر کرمان، رضا ذوالفعلی نژاد، صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بیش از ۱۰۰ کارگاه فعال در داخل و خارج زندان‌های استان کرمان داریم که تعداد […]



کرمان_ مدیر کل زندان های استان کرمان گفت: تعداد ۱۰۰ کارگاه فعال اشتغال زندانیان در داخل و خارج زندان های استان کرمان فعالیت می کنند.

به گزارش نذیر کرمان، رضا ذوالفعلی نژاد، صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: بیش از ۱۰۰ کارگاه فعال در داخل و خارج زندان‌های استان کرمان داریم که تعداد ۱۲ کارگاه تولیدی و صنعتی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد زندانیان انسان‌های توانمند و با هوش هستند که کارهای بسیار خوبی را در زندان‌های کشور انجام می‌دهند افزود: در حال حاضر ۵ هزار تولید در داخل زندان‌ها داریم که با تولیدات سطح جامعه رقابت می‌کند.

وی با اشاره به سامانه پابند الکترونیکی گفت: در حال حاضر ۳۵۲ نفر از طریق سیستم‌های الکترونیکی کنترل می‌شوند و زندانی در داخل زندان حضور ندارد.

مدیر کل زندان‌های استان کرمان درباره حمایت از خانواده زندانیان گفت: تعداد ۱۱ انجمن فعال حمایت از زندانیان در استان کرمان به خانواده‌های زندانیان خدماتی همچون توزیع بسته معیشتی، هزینه تحصیل و… ارائه می‌کنند که تعداد ۴٧۶٢ نفر از اعضای خانواده زندانیان را تحت پوشش قرار می‌دهند.

ذوالفعلی نژاد، با اشاره به ضرورت تکمیل ساختمان بازداشتگاه در حال احداث کبوتر خان افزود: برای راه اندازی بند اچ این بازداشتگاه ١۴٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: به دلیل قرار داشتن استان کرمان در مسیر ترانزیت مواد مخدر، بیش از ۱۲ درصد از زندانیان استان کرمان را جرایم مواد مخدر تشکیل می‌دهند.

کد خبر ۶۱۴۶۰۹۳


زندانیان کرمان در ۱۰۰ کارگاه کار می کنند

منبع: مــهر
? زندانیان کرمان در ۱۰۰ کارگاه کار می کنند