زمینه فروش مزایده ای خودروهای حامل موادمخدر در کرمان فراهم شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: شورای هماهنگی استان کرمان، در اسرع وقت زمینه فروش خودروهای حامل مواد مخدر را از طریق مزایده فراهم کند. به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از مهر، مهدی بخشی ظهر یکشنبه در کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: شناسایی […]


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: شورای هماهنگی استان کرمان، در اسرع وقت زمینه فروش خودروهای حامل مواد مخدر را از طریق مزایده فراهم کند.

به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از مهر، مهدی بخشی ظهر یکشنبه در کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: شناسایی اموال ناشی از جرم قاچاق مواد مخدر، مکمل رسیدگی‌های قضائی است.

وی افزود: بر اساس ماده ۲۸، مصادره کلیه اموالی که قاچاقچیان از راه قاچاق مواد مخدر تحصیل کرده و همچنین اموال متهمان فراری، از اولویت‌های دادستانی است.

بخشی تصریح کرد: شناسایی و ضبط منابع اقتصادی و مالی قاچاقچیان جهت مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر ضرورت دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، بر نقش بازدارنده مصادره اموال در جلوگیری از تکرار جرم قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد.

وی بیان کرد: قضات بر اساس ماده ۱۳ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر، در امر مصادره محل توزیع اهتمام ویژه داشته باشند.

بخشی خاطرنشان کرد: در این خصوص نیاز به تکرار جرم نیست و صرفاً با اولین ارتکاب می‌توان محل توزیع مواد را به نفع دولت مصادره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان یادآور شد: شورای هماهنگی استان مکلف است خودرو‌های حامل مواد مخدر را در اسرع وقت به پارکینگ‌های تحت نظر شورا انتقال و زمینه فروش آنها از طریق مزایده را فراهم کند.

وی در پایان تصریح کرد: بدون تردید برخورد‌های قضائی و احکام قاطع قانونی، در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق و جلوگیری از تکرار جرم توسط مجرمان مؤثر است.


زمینه فروش مزایده ای خودروهای حامل موادمخدر در کرمان فراهم شود

منبع: تــابناک
? زمینه فروش مزایده ای خودروهای حامل موادمخدر در کرمان فراهم شود