زمان اوج مصرف برق از ساعت ۱۲ تا ۱۸ است

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیر بهره‌برداری و کنترل سیستم شبکه برق کشور گفت:«زمان اوج مصرف برق از ساعت ۱۲ تا ۱۸ است و بعد از ساعت ۱۸ با خنک شدن هوا و کاهش دما،از مصرف برق کاسته می‌شود». مازیار جمشیدی ادامه داد:«مجدداً با شروع ساعت پیک شبانه و افزایش میزان روشنایی منازل و معابر،از […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: مدیر بهره‌برداری و کنترل سیستم شبکه برق کشور گفت:«زمان اوج مصرف برق از ساعت ۱۲ تا ۱۸ است و بعد از ساعت ۱۸ با خنک شدن هوا و کاهش دما،از مصرف برق کاسته می‌شود».

مازیار جمشیدی ادامه داد:«مجدداً با شروع ساعت پیک شبانه و افزایش میزان روشنایی منازل و معابر،از ساعت ۲۰ تا ۲۳، پیک شبانه شروع می‌شود که در این بازۀ زمانی همچنان به همکاری و همراهی مشترکان نیازمندیم».

به گزارش فردای کرمان به نقل از فت فتو سراسری،وی اظهار کرد:«با افزایش مصرف برق،سیستم‌های تولید نیروگاه‌ها به نحوی عمل می‌کند که با افزایش دما،اثر کاهشی بر تولید نیروگاه‌ها دارد و از میزان تولید نیروگاه‌ها کاسته می‌شود،ولیکن تا جایی که ممکن باشد،همکاران ما در نیروگاه‌ها از این امر جلوگیری می‌کنند».

جمشیدی افزود:«با صرفه‌جویی مشترکان در ساعات اوج مصرف و همکاری ادارات و نهادها می‌توان به پایداری شبکه برق کشور کمک کرد». /پ




زمان اوج مصرف برق از ساعت ۱۲ تا ۱۸ است

منبع:خبر کرمان
?

زمان اوج مصرف برق از ساعت ۱۲ تا ۱۸ است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی