زرندی ها خانه های خود را دراختیار اتباع غیرمجاز قرار ندهند | خبر کرمان

کرمان- رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن هشدار به زرندی ها، گفت: درصورت ارتکاب جرم از سوی اتباع غیرمجاز، مالک خانه یا بنگاه دار به عنوان همکاری در عمل مجرمانه تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند. به گزارش نذیر کرمان، ابوالفضل فرحبخش صبح پنجشنبه اظهار کرد: گزارش‌های مردمی پیرامون تخلفات برخی از بنگاه‌های ملکی و افرادی […]



کرمان- رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن هشدار به زرندی ها، گفت: درصورت ارتکاب جرم از سوی اتباع غیرمجاز، مالک خانه یا بنگاه دار به عنوان همکاری در عمل مجرمانه تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

به گزارش نذیر کرمان، ابوالفضل فرحبخش صبح پنجشنبه اظهار کرد: گزارش‌های مردمی پیرامون تخلفات برخی از بنگاه‌های ملکی و افرادی که به صورت شخصی اقدام به امر غیر قانونی اجاره خانه به اتباع غیرمجاز می‌کردند، دریافت شد.

وی افزود: شاید برخی هنوز عزم جدی دستگاه قضائی در برخورد با این مقوله را باور نکرده و متوجه نیستند در صورت انجام اعمال غیرقانونی از سوی اتباعی که در خانه‌های خود مستأجر شده اند، عواقب سختی دارد.

این مقام قضائی تاکید کرد: مطابق قانون، در صورت ارتکاب هر جرمی از سوی اتباع، راسا مالک خانه یا بنگاه داری که خانه در اختیار اتباع غیرمجاز گذاشته به عنوان همکاری در عمل مجرمانه تحت تعقیب قضائی قرار می‌گیرد.

فرحبخش بیان کرد: ماهیت امر در جرایم حوزه اتباع و اهمیت موضوع به گونه‌ای است که هیچکس نمی‌تواند بی اطلاعی از قوانین را به عنوان راه گریز انتخاب کند چرا که جهل به قانون نافی مسئولیت افراد نیست.

رئیس دادگستری شهرستان زرند خاطر نشان کرد: ایران همیشه پناهگاه مظلومان و آوارگانی که به صورت قانونی وارد کشور شده اند بوده و خواهد بود، به همین جهت عطوفت و مهربانی مردم نیز همواره شامل حال این افراد که به دلیل جنگ و ناامنی در کشورشان، به ایران پناهنده شده اند بوده است.

فرحبخش خاطرنشان کرد: منتهی موضوع اتباع غیرمجاز که در قوانین بین المللی نیز نهی شده کاملاً متفاوت است و قطعاً بر اساس وظایف قانونی عمل خواهیم کرد.

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: شهروندان محل زندگی اتباعی که مشکوک هستند را به مراجع انتظامی محل اطلاع دهند.

کد خبر ۶۲۰۳۸۶۸


زرندی ها خانه های خود را دراختیار اتباع غیرمجاز قرار ندهند

منبع: مــهر
? زرندی ها خانه های خود را دراختیار اتباع غیرمجاز قرار ندهند