زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی انصراف دادند

زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در راستای ایجاد وحدت در جبهه انقلاب از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ علیرضا زاکانی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز از ادامه رقابت به نفع جبهه انقلاب انصراف داد و در حساب کاربری خود […]



زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در راستای ایجاد وحدت در جبهه انقلاب از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ علیرضا زاکانی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز از ادامه رقابت به نفع جبهه انقلاب انصراف داد و در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«تا پایان زمان قانونی رقابت ماندم اما تداوم راه شهید رئیسی مهم‌تر است. از جلیلی و قالیباف می‌خواهم وحدت کنند و مطالبه بحق نیروهای انقلاب را بی‌پاسخ نگذارند و مانع از تشکیل دولت سوم روحانی شوند. از مردم عزیز و هواداران سپاسگزارم و از ملامت‌ها نمی‌هراسم.

شب گذشته نیز سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در راستای رسیدن به اجماع در جبهه انقلاب از ادامه رقابت انصراف داد و صبح امروز این انصراف را به اطلاع وزارت کشور رساند.

گفتنی است بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور کاندیداها تا صبح فردا می‌توانند از ادامه رقابت‌ انصراف دهند.

انتهای خبر/ س


زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی انصراف دادند

منبع:آرمـان
? زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی انصراف دادند