زاکانی با پررویی نجومی می‌ماند، رفتنی نیست!

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در ابتدا سه گزارش حسابرسی بررسی خواهد شد، اظهار کرد: حسابرسی شرکت شهربان و حریم‌بان برای سال ۱۴۰۲ و شهرداری منطقه ۱۶ برای سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی خواهد […]


مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در ابتدا سه گزارش حسابرسی بررسی خواهد شد، اظهار کرد: حسابرسی شرکت شهربان و حریم‌بان برای سال ۱۴۰۲ و شهرداری منطقه ۱۶ برای سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی خواهد شد. چند پرونده باغات نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه موضوعاتی که در مورد انتصابات عنوان شده و مطرح کردن انتخاب آقای مخبر به عنوان شهردار جز شایعه و حدس و گمان چیزی نیست، خاطرنشان کرد: هیچ تغییری در جایگاه شهردار تهران نخواهیم داشت.

چمران در خصوص دریافت رشوه توسط یکی از مدیران شهرداری تهران گفت: از آقایی که این موضوع را مطرح کرده شکایت شده و روند خود را طی خواهد کرد. چیزی در مورد تخلفات در انتصابات به ما نرسیده و به محض اینکه به ما رسید گفتیم رسیدگی شود. آن شخص مدتها با شهرداری درگیر است و گفتیم تحقیق کنند و اگر درست باشد گوش فردی که تخلف کرده باید با میخ به دیوار کوبیده شود. گفته شد که چنین چیزی نبوده است. اینکه برداشت غلط و مغرضانه است را من نمی‌دانم و باید توسط قانون رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید:

کارزار برکناری زاکانی


زاکانی با پررویی نجومی می‌ماند، رفتنی نیست!

منبع: اصلاحات نیوز
? زاکانی با پررویی نجومی می‌ماند، رفتنی نیست!