رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: مساله رهاشدگی کویر باید حل شود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مساله رهاشدگی کویر در کشورمان باید حل شود و یکی از اهداف بازدیدهای ما است. به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از نذیر کرمان، ابراهیم عزیزی که روز پنجشنبه به همراه دیگر اعضای این کمیسیون به جیرفت سفر کرده است در فرودگاه این شهر […]


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مساله رهاشدگی کویر در کشورمان باید حل شود و یکی از اهداف بازدیدهای ما است.

به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از نذیر کرمان، ابراهیم عزیزی که روز پنجشنبه به همراه دیگر اعضای این کمیسیون به جیرفت سفر کرده است در فرودگاه این شهر و در جمع اهالی رسانه اظهار کرد: ضمن بازدید هوایی از برخی نقاط ضروری استان، ظرفیت ها، مزیت ها، نیاز‌ها و محدودیت‌هایی که استان در این زمینه دارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مسائل شرق و جنوب شرق متعدد است افزود: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز که می‌توانند به حوزه‌های دفاعی و امنیتی ما هم خدشه وارد کند، تردد اشرار و انسداد مرز و کویر موضوعات مهمی است که باید برای آن تصمیم جامع و عاجلی گرفته شود.
عزیزی افزود: در شورای تامین شهرستان‌های جنوب استان هم امروز شرکت می‌کنیم.
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: مسائل استان کرمان را با حضور فرمانداران، مسئولان سیاسی و نظامی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

عزیزی اضافه کرد: امیدواریم این بازدیدها، رفت و آمد‌ها و اقدامات نظارتی و جلساتی که با فرمانداران و متولیان امنیت برگزار می‌کنیم بتواند شاخص‌های امنیتی ما را ارتقا دهد.
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: کرمان از جمله استان‌هایی به شمار می‌رود که نیازمند توجه و حمایت بیشتر دولت است.
وی تاکید کردد: کمیسیون امنیت ملی با این هدف که کرمان را به عنوان لنگرگاه جنوب شرق کشور تقویت کند به این استان آمده است.
عزیزی افزود: امید می‌رود این اقدام و نتایجی که در نهایت خواهیم داشت چ، گزارش و جمع بندی که ارائه می‌شود بتواند این خواسته‌ها را در برنامه هفتم محقق کند.
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: پیگیر هستیم در پی این دیدار‌ها و پیگیری‌ها موضوعات مهم به قانون تبدیل شود.


رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: مساله رهاشدگی کویر باید حل شود

منبع: تــابناک
? رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: مساله رهاشدگی کویر باید حل شود