رییس دادگستری رفسنجان اعلام کرد:عدلیه حامی دستگاه های خدمت رسان به کودکان کار،خیابانی و بدسرپرست است | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ حسین رمضانی زاده در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری کودکان کار با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه ساماندهی کودکان کار و خیابانی،گفت: دستگاه قضایی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی همواره حامی دستگاه های خدمت رسان در زمینه نگهداری کودکان کار،بدسرپرست و بی سرپرست است. رییس دادگستری رفسنجان در تشریح […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155


به گزارش نذیر کرمان؛ حسین رمضانی زاده در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری کودکان کار با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه ساماندهی کودکان کار و خیابانی،گفت: دستگاه قضایی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی همواره حامی دستگاه های خدمت رسان در زمینه نگهداری کودکان کار،بدسرپرست و بی سرپرست است.

رییس دادگستری رفسنجان در تشریح فعالیت این مرکز اظهار داشت : جمعی از کودکان آسیب دیده که به دلایل مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از تحصیل و دیگر امکانات بازمانده اند در مرکز کودکان کار و خیابانی “پرتو”تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی افزود: با راه اندازی این مرکز حمایتی در رفسنجان دستگاه‌های مختلفی برای بهبود وضعیت این قشر از کودکان تلاش کرده اند.

وی ادامه داد: مرکز پرتو که مسئولیت آن بر عهده شهرداری است با هدف تمرکز در ارایه خدمات به کودکان و نوجوانان و افراد آسیب دیده اجتماعی فعالیت می کند

این مقام قضایی همچنین توصیه کرد: در بحث کمک‌های مردمی به کودکان کار توصیه می شود مردم کمک های خود را به مراکز رسمی و موسسات خیریه ارائه کنند.

 

در ادامه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان گفت:در حال حاضر دراین مرکز امور مربوط به مددکاری و کار توانمندسازی و آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان و خانواده آن‌ها انجام می گیرد.

علیرضا محمدی ادامه داد: شناسایی، جذب، پذیرش، ایجاد ارتباط حرفه ای با فرد و اعضای خانواده ،تشکیل پرونده تخصصی، ارزیابی روانی، بازدید از منزل، آموزش‌های خودمراقبتی و توانمندسازی و پیگیری تحصیلی، خدمات مشاوره ای، درمانی و بهداشتی از جمله اقدامات این مرکز برای ساماندهی این افراد است.

 

روابط عمومی دادگستری شهرستان رفسنجان

انتهایخبر/

نوشته <span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>رییس دادگستری رفسنجان اعلام کرد:</span><br/>عدلیه حامی دستگاه های خدمت رسان به کودکان کار،خیابانی و بدسرپرست است اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?رییس دادگستری رفسنجان اعلام کرد:عدلیه حامی دستگاه های خدمت رسان به کودکان کار،خیابانی و بدسرپرست است : اخبار استان کرمان – رفسنجان