رگبار و رعدوبرق در شمال و جنوب کشور

سازمان هواشناسی کشور از وقوع رگبار و رعدوبرق در شمال و جنوب کشور و وزش باد در برخی استان‌ها خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ مرداد) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی در […]

سازمان هواشناسی کشور از وقوع رگبار و رعدوبرق در شمال و جنوب کشور و وزش باد در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ مرداد) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در برخی نقاط استان فارس، جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات شرق و شمال، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد گردوخاک رخ می‌دهد.

همچنین، سه شنبه و چهارشنبه (۲۳ و ۲۴ مرداد) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، برخی نقاط استان فارس و ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه (۲۵ مرداد) در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید، احتمال گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲۲ مرداد) کمی ابری، تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و ۳۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۳ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با بیشترین دمای ۲۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر ۶۱۹۲۱۳۰


زهره آقاجانی




رگبار و رعدوبرق در شمال و جنوب کشور

منبع: مــهر
?رگبار و رعدوبرق در شمال و جنوب کشور : اخبار استان کرمان – اقتصادی