رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ جنایتش باشد

ائمه جمعه استان کرمان ضمن اشاره به حمایت آمریکا در ترورهای رهبران جبهه مقاومت به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران اشاره و تاکید کردند: رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ متناسب با جنایتش باشد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   […]



ائمه جمعه استان کرمان ضمن اشاره به حمایت آمریکا در ترورهای رهبران جبهه مقاومت به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران اشاره و تاکید کردند: رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ متناسب با جنایتش باشد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام مطرح شد و در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و همچنین ترور شهید اسماعیل هنیه و تاکید بر خون‌خواهی این شهید عزیز اشاره شد.

امام جمعه موقت شهرستان جازموریان: شهادت هنیه، حیات دوباره به مقاومت می‌دهد
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فرامرزی امام جمعه موقت شهرستان جازموریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اشاره کرد و گفت: ترور این شهید در تهران شاید در ظاهر مدتی موجب خوشحالی استکبار جهانی شود اما قطعاً رژیم کودک‌کش را چند قدم به نابودی نزدیک‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: خون این شهید قطعاً حیات دوباره به مقاومت می‌دهد و باعث جریان یافتن خون‌های تازه در رگ‌های غیور مردان عرصه جهاد می‌شود.

فرامرزی به سالروز شهادت شهید بابایی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران افتخارات فراوانی دارد مانند شهید بابایی که نه صرفاً یک الگوی نظامی بلکه یک الگوی اخلاقی است و جوانان ما باید این شهید را الگوی خودشان قرار دهند و به راه و منش این شهید افتخار نمایند.

خطیب موقت جمعه شهرستان جازموریان به انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا و پیروزی مادورو اشاره کرد و گفت: با اینکه آمریکا میلیارد‌ها دلار هزینه کرده بود تا غرب‌گرایان را به قدرت برساند اما مردم ونزوئلا پروژه‌‌های آمریکا را ناکام گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: ونزوئلا نه تنها الان حیات خلوت آمریکا نیست بلکه با حضور قدرت‌های فرامنطقه‌ای مانند روسیه، چین و ایران به یک منطقه تهدید آمیز برای آمریکا تبدیل شده است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان: رژیم صهیونیستی کیفر مهمان‌کُشی را خواهد دید
حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان رفسنجان مطرح کرد: ترور اسماعیل هنیه ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان را ماتم‌زده کرد، او درد محرومیت و استعمار را با همه وجود حس کرده بود.

وی افزود: باند تبهکار تروریست به‌دنبال شکست های میدانی خود ده ماه با جمعیت اندک غزه مبارزه می‌کند و به هیچ یک از نتایج خود نرسید.

خطیب جمعه شهرستان رفسنجان تصریح کرد: اسرائیلی‌ها به وحشت افتادند و جمهوری اسلامی اعلام کرده که انتقام تلخی خواهد گرفت، زمان انتقام مشخص نیست تا در زجر قرار خواهند گرفت، تردیدی در آن نیست.

عسکری بیان کرد: یکی از وعده‌های صادقی جمهوری اسلامی گوش‌مالی سخت به اسرائیلی‌های تبهکار و آمریکای جنایتکار است که این جنایت را مرتکب شدند.

امام جمعه شهرستان جیرفت: انتقام سخت خواسته همه آزادی‌خواهان است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان جیرفت گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند و سران نظام و رئیس جمهور نیز تأکید کردند، شهادت این عزیز در خاک نظام جمهوری اسلامی برای ما از نظر حقوقی حق خون‌خواهی و انتقام باقی گذاشته و انتقام سخت خواسته همه مردم و آزادی‌خواهان است.

امام جمعه جیرفت با عرض تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، بیان کرد: شهادت این مجاهد بزرگ، استوره صبر و مقاومت را به همه مسلمانان جهان به خصوص مردم صبور فلسطین و ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم، تسلیت به این دلیل که فقدان شخصیت‌هایی مثل شهید هنیه واقعا برای جبهه مقاومت و همه دوست‌داران فلسطین خیلی سخت است و اما تبریک به این دلیل که شهید عزیز به آرزوی قلبی خودش رسیده است.

وی مطرح کرد: این شهید عزیز در حالی که مهمان ما بود ناجوانمردانه و مذبوحانه توسط اسرائیل خبیث و کودک‌کش به درجه رفیع شهادت نائل آمد، قطعاً شهادت این عزیز بیش‌تر از حیاتش برای دشمن صهیونیستی و آمریکا هزینه خواهد داشت و تأثیر بیش‌تری بر نابودی رژیم جنایتکار دارد.

 تارم تأکید کرد: خیلی‌ها این سوال را مطرح می‌کنند که نحوه ترور این شهید عزیز چگونه بوده؟ آنچه که مسلم است خارج از مرز‌های کشور موشکی و پهبادی به داخل خاک ایران ورود پیدا نکرده و توسط امثال ریزپرنده‌ها در هنگام عبادت‌شبانه این شهید عزیز مورد اثابت واقع شد.

امام جمعه جیرفت افزود: قطعاً این‌چنین ترور‌هایی هیچ‌گونه دستاورد نظامی و غیر‌نظامی برای عاملین این رژیم صهیونیستی و جنایتکار ندارد و آنچه که مسلم است این اقدام خبیثانه و بزدلانه بدون مشورت، حمایت و چراغ سبز آمریکا انجام نشده و دشمن اصلی ما آمریکای خائن است و اسرائیل نیز فرزند نامشروع آمریکاست.

امام‌جمعه شهرستان بافت: دست آمریکا باید از منطقه کوتاه شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدزاده امام‌جمعه شهرستان بافت ضمن تسلیت شهید اسماعیل هنیه گفت: اسماعیل هنیه مهمان ما بود و صهیونیست‌ها که سال‌های سال در پی ترور او بودند در کشور ما وی را به شهادت رساندند؛ داغ شهادت اسماعیل هنیه در تهران از داغ شهادت شهید سلیمانی در بغداد برای ما سنگین‌تر است.

وی ادامه داد: اسماعیل هنیه عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه در مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف سپری کرد و بخشی از خانواده‌اش در این راه به شهادت رسید.

امام‌جمعه شهرستان بافت افزود: دشمنان؛ آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند انتقام خون شهید اسماعیل هنیه در جای خود خواهیم گرفت؛ نخواهیم گذاشت خون این شهید هدر و برای ما بهترین انتقام این است ما کاری انجام دهیم که دست آمریکا از منطقه کوتاه شود. 

 محمدزاده با اشاره به تحلیل‌های مختلف در مورد شهادت اسماعیل هنیه در تهران گفت: دشمن می‌خواهد نشان دهد در منطقه دست بالا را دارد و هرکس را هرجا خواست به شهادت برساند؛ اما ترور نشانه خستگی؛ درماندگی و آشفتگی طرف مقابل در میدان است که بتواند روحیه نیروهای نظامی خود را بازیابی کند و هدف دیگر آنها ایجاد شکاف در داخل کشور است.

امام‌جمعه شهرستان بافت ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور تصریح کرد: اولویت کشور مسائل اقتصادی است و باید افزایش ارزش پول ملی، معیشت مردم، رونق تولید، سرمایه‌گذاری باید در اولویت دولت قرار گیرد.

امام‌جمعه شهرستان کوهبنان: رژیم صهیونیستی یک باند تروریست و قاتل است
حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام‌‌جمعه شهرستان کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: رژیم صهیونیستی یک کشور نیست بلکه یک باند تروریست و قاتل است رژیم جعلی و کودک‌کش، مهمان کشور ما را به شهادت رساند لذا باید منتظر انتقام سخت باشد.

وی تاکید کرد: همه آزادی‌خواهان انتظار انتقام سخت را دارند گرچه رژیم صهیونیستی از این ترورها در پرونده‌اش فراوان دارد.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: شهید هنیه برای دفاع از فلسطین گام‌های مهم و اساسی برداشت و در ادامه به آرزوی دیرینه خود رسید.

دانشی ابراز کرد: سردار دل‌ها دست مردم مظلوم فلسطین را پر کرد آنان از سنگ‌زدن‌ها عبور کردند و امروز با سلاح در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: باید از رئیس جمهور کشورمان تقدیر کنیم که موضع دولت در مبارزه با رژیم جعلی را مشخص کرد.

امام جمعه شهرستان بم: خون‌خواهی از شهید هنیه وظیفه‌مان است
حجت‌الاسلام قاسم دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان کرد: همه ما باید در جهت عمل به احکام و باید و نبایدهای الهی تلاش کنیم. 

خطیب نماز جمعه بم بیان کرد: علاج همه مشکلات به گفته مقام معظم رهبری روحیه بسیجی و کار جهادی است. رئیس جمهور در مراسم تحلیف حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: فیبرنوری یکی از خدمات بسیار ارزشمند دولت شهید رئیسی است که بعد از مرکز استان دومین شهر، شهر بم هست که  انجام می شود و حدود ۲۷۰ کیلومتر باید کابل‌کشی شود.

دانشی در پایان خطبه دوم گفت: شهادت اسماعيل هنیه که به گفته مقام معظم رهبری حادثه تلخ و سختی بود که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، خون‌خواهی از شهید  اسماعيل هنیه را وظیفه خودمان می‌دانیم.

امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج: شهادت هنیه باعث پیوند بین قلوب سنی و شیعه است
حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضوانی امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج گفت: تشیع جنازه شهید هنیه باشکوه‌ترین تشییع یک عالم سنی در تاریخ در ایران اسلامی رقم خورد، این عظمت را یک ملت شیعه برای عالم عزیز، ارزشمند و مجاهد سنی آفریدند تا دنیا بداند که ایرانی‌ها در مرام شیعه چیزی جز حق‌طلبی، حق‌مداری، عدالت‌گرایی و ظلم‌ستیزی نیست.

وی افزود: تشییع باشکوه و با عظمت عالم عزیز شهید هنیه در واقع پیوندی بود بین قلب‌های شیعه و سنی و این پایان کار نیست، باید از این رژیم بزدل انتقام گرفت، و یقین داشته باشید این انتقام با وعده صادق فرق دارد، وعده صادق می‌خواستیم به رژیم صهیونیستی نشان دهیم ما قدرت داریم هر نقطه‌ای از مکان‌های این رژیم را بزنیم و ثابت کردیم که می‌توانیم، و این پیام را به تمام دنیا رسانیدم، اما اینجا فرق می‌کند، اینجا جنایتی اتفاق افتاده است که در مقابل خون، خون است.

امام جمعه قلعه‌گنج ابراز کرد: شهید هنیه با شهادتش وحدت مسلمین را معنا بخشید، و هم‌زبانی این شهادت فرمانده برجسته حزب‌الله یکی از پیوند‌های زیبای خدایی بود، این خواست خداوند است‌، عده‌ای در فضای مجازی تحلیل می‌کنند و می‌گویند عامل این مصیبت سهل‌انگاری، نفوذ و جاسوس می‌دانند، عزیزان بدانید خداوند بعضی چیزها را رقم می‌زند.

امام جمعه شهرستان بردسیر: رژیم صهیونیستی با اقدامات وقیحانه، خود را در گورستان تاریخ دفن می‌کند
حجت‌الاسلام و مسلمین کرمانی خطیب جمعه شهرستان بردسیر: ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس ایشان را مجاهدی خستگی ناپذیر، شجاع و دلاور خواند که در همه‌ عرصه‌های جبهه‌ مقاومت به‌عنوان رهبری دلسوز و مقتدر که در جهت آزادی قدس خوار چشم اسرائیل غاصب بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند به فرموده‌ مقام معظم رهبری ما به خون‌خواهی مهمان عزیزمان انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌‌ای خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام کرمانی با اشاره به جمله‌ ما را بکشید ما بیدارتر می‌شویم؛ بیان کرد: خون‌ این شهید والامقام جامعه‌‌ انسانی را بیدارتر و زمینه‌ نابودی کامل ظلم صهیونیستی را فراهم خواهد کرد.

وی در اخر با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری، از دولت پزشکیان خواست تا با همدلی و وحدت در جهت رفع مشکلات مردم با تمام تلاش خود، شبانه‌روزی و بدون خستگی همت گمارند.

امام جمعه شهرستان فاریاب: رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ متناسب با جنایتش باشد
حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه فاریاب به تنفیذ حکم رئیس جمهور و توصیه‌های حکیمانه رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: گرایش‌های سیاسی و سليقه‌های مختلف سیاسی مهم نیست؛ مهم این است که افراد مسئول متدین، متعهد و متخصص باشند

خطیب نماز جمعه شهرستان فاریاب توصیه دیگر رهبری را جهادی کار کردن مسئولان بیان کرد و توضیح داد:جهادی یعنی خستگی‌ناپذیری، یعنی خدمت به مردم برای رضای خدا، خیلی افراد هستند ظاهرِ قانون را حفظ می‌کنند اما کار پیش نمی‌رود و عملکردشان خروجی ندارد یعنی به‌موقع می‌آید و می‌رود حتی اضافه هم کار می‌کنند اما کار پیش نمی‌رود چون این افراد روزگاران هستند و کارِ مفید برایشان معنایی ندارد.

وی تصریح کرد: توصیه سوم رهبری، رعایت الویت‌هاست، مقام معظم رهبری فرمودند: مسائل فرهنگی و اجتماعی،  مسائل بسیار مهمی هستند؛ لیکن امروز از نظر زمانی، اولویت با مسائل اقتصادی است، یک تحرک اقتصادیِ حساب شده، مورد نیاز است.

گروهی ضمن عرض تبریک و تسلیت به‌مناسبت شهادت اسماعیل هنیه بیان کرد: اسماعیل هنیه، یک انسان متدین و متقی بود که در حال خواندن نماز شب و تلاوت قرآن به درجه رفیع شهادت رسید.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مسئول اول این حادثه را آمریکایی‌ها می‌داند، چون رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا، نمی‌توانست چنین عملیاتی را انجام دهد، رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ متناسب با جنایتش باشد.

انتهای خبر/ پسند


رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ جنایتش باشد

منبع:آرمـان
? رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ جنایتش باشد