رژیم صهیونیستی در حال تنفس مصنوعی است

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار جواد محمدی سلیمانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با موضوع “برنامه راویان پیشرفت اقتدار”، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: لشکر ۴۱ ثارالله میعادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی است و رزمندگان زیادی از این مقر به جبهه‌های […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار جواد محمدی سلیمانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با موضوع “برنامه راویان پیشرفت اقتدار”، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: لشکر ۴۱ ثارالله میعادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی است و رزمندگان زیادی از این مقر به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه لشکر ۴۱ ثارالله در اوج آمادگی عملیاتی است، ادامه داد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح رزاق تحت پوشش لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان است که به آنها خدمت‌رسانی می‌کنیم.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بیان کرد: علاوه بر ۶ هزار و ۵۰۰ شهید دفاع مقدس استان کرمان که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، ۲۷۶ شهید غدیر، هفت شهید مدافع حرم و سه شهید مدافع امنیت نیز داریم که از لشکر ۴۱ ثارالله الهی و آسمانی شدند.

وی با بیان اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای تامین امنیت جنوب‌شرق کشور زحمات زیادی کشید و امروز به برکت خون شهدا امنیت در جنوب‌شرق کشور برقرار است، افزود: آخرین گزینه ما دست روی ماشه بردن و اولین و مهمترین وظیفه ما محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم در جنوب‌شرق کشور است.

محمدی سلیمانی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق یک عملیات بزرگ بود که چشم جهانیان را خیره کرد و اقتدار نظامی ایران اسلامی را به رخ دنیا کشید، گفت: شهدای زیادی برای این اقتدار و قدرت نظامی ایران تلاش کردند و امروز ما سربلند هستیم.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال تنفس مصنوعی است و هر چه که دارد از آمریکا دارد، افزود: عملیات وعده صادق نشان داد که قدرت رژیم صهیونیستی یک قدرت پوشالی است و چیزی از خود ندارد.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح کشور در زمین، هوا و فضا و دریا دستش پر است و کوچک‌ترین تهدیدی از سوی دشمن را پاسخ می‌دهد، بیان کرد: هر جا تفکر انقلابی و شهدایی نادیده گرفته شده است عقب افتادیم و هر چه پیشرفت و اقتدار داریم از کار جهادی و انقلابی است و عملیات وعده صادق نتیجه تفکر شهدایی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه لشکر ۴۱ ثارالله در تمام زمینه‌های نظامی، علمی و محرومیت‌زدایی فعال است و پایه این مهم را شهید سلیمانی گذاشته است، گفت: ماهانه چندین هزار نفر نیروی نظامی و امنیتی در مرزها جابه‌جا می‌شوند و آمادگی کامل مقابله با دشمن را دارند.

حجت‌الاسلام محمدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم ما را پیرو راستین اهل‌بیت عصمت و طهارت (س) به‌ویژه امام رضا (ع) قرار دهد.

وی با بیان اینکه رسانه جزو نیازهای روز بشر شده است و مجبور هستیم سواد رسانه‌ای خود را ارتقا بدهیم، گفت: دشمن از بی‌اطلاعی ما بهره‌برداری می‌کند و به دنبال آن است تا جوانان ما را از نظام و انقلاب اسلامی دور کند تا به اهداف شوم خود برسد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن‌شناسی بسیار اهمیت دارد چرا که دشمن به دنبال تغییر هویت نسل جوان و باورها و اعتقادات مردم است، افزود: رسانه هدایت افکار عمومی را بر عهده داشته و رسانه انقلابی نقش مهمی برای ترویج ارزش‌ها و باورهای اسلامی در جامعه دارد.

انتهای پیام/۵۱۱/




رژیم صهیونیستی در حال تنفس مصنوعی است

منبع: تسنــیم
? رژیم صهیونیستی در حال تنفس مصنوعی است