رویکرد مسئولان باید مدرسه محوری باشد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه امروز شورای معاونین قطب ۵ آموزش و پرورش استان کرمان گفت: رویکرد مسئولان باید مدرسه محوری باشد. به گزارش فت فتو رضا امیری فرد در جلسه امروز شورای معاونین قطب ۵ استان کرمان در اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف گفت: […]

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه امروز شورای معاونین قطب ۵ آموزش و پرورش استان کرمان گفت: رویکرد مسئولان باید مدرسه محوری باشد.

به گزارش فت فتو رضا امیری فرد در جلسه امروز شورای معاونین قطب ۵ استان کرمان در اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف گفت: رویکرد مسئولان باید مدرسه محوری باشد چرا که همه‌ی ما اعتقاد داریم که اگر بخواهیم شخصی را تربیت کنیم حافظ ارزش‌های نظام و اسلام باشد جای آن مدرسه است.

امیری فرد بیان کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش تنها دستگاه و ارگان رسمی در امر تعلیم و تربیت است و نقش پررنگ و تأثیر گذار آموزش و پرورش در جامعه هدف ما باید پرورش و تربیت دانش آموز فکور باشد.

وی با اشاره به کمبود نیرو و جذب نیروهای جدید گفت: باید در راستای توانمندسازی این نیروها از طریق فعال سازی گروه‌های آموزشی، دعوت از تدوین کنندگان و مولفان کتب درسی در مناطق و حتی از طریق نظارت و بازخورد به آن ها تلاش کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تکریم همکاران و ارباب رجوع باید مورد توجه قرار گیرد چرا که همه ما به جامعه معلمان و فرهنگیان مدیون هستیم و از مسئولان امر خواست اطلاع رسانی مناسب در خصوص امور رفاهی و خدماتی فرهنگیان صورت گیرد.

امیری فرد با اشاره به نیاز سنجی در تامین نیروی انسانی و منابع بیان کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر دستگاه و سازمانی است که مهمترین عامل بهره وری و ارتقای بازدهی می‌باشد، نیروی انسانی آموزش دیده، با مسئولیت، متعهد، منظم و متخصص زمینه رشد، بالندگی و سازندگی را برای آن سازمان و دستگاه ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/ تاج الدینی




رویکرد مسئولان باید مدرسه محوری باشد

منبع:آرمـان
? رویکرد مسئولان باید مدرسه محوری باشد