رویکرد استان کرمان باید حمایت از صادرات باشد

فردای کرمان – گروه اقتصاد: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت:«استان کرمان آمادۀ مذاکره با سفرای کشورهای مختلف در راستای تبادلات تجاری است». شهباز حسن پور در جلسۀ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان،افزود:«متاسفانه همچنان شاهد هستیم برخی از شرکت‌های استان از همۀ امکانات کرمان استفاده می‌کنند اما تجهیزات مورد نیاز […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت:«استان کرمان آمادۀ مذاکره با سفرای کشورهای مختلف در راستای تبادلات تجاری است».

شهباز حسن پور در جلسۀ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان،افزود:«متاسفانه همچنان شاهد هستیم برخی از شرکت‌های استان از همۀ امکانات کرمان استفاده می‌کنند اما تجهیزات مورد نیاز خود را از استان‌های دیگر تامین می‌کنند».

وی تاکید کرد:«باید رویکرد استان کرمان،حمایت از صادرات باشد و همۀ دستگاه‌های مربوطه بایستی پای کار بیایند و دستگاه‌هایی که در این زمینه مشکل ایجاد می‌کنند به چالش کشیده شوند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا کرمان،مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان نیز در این جلسه،گفت:«دستگاه‌های اجرایی ۸۲ درصد تسهیلات تبصرۀ ۱۸ انعقاد قرارداد کرده‌اند که ۷۲ درصد آن پرداخت شده است».

صادق سلطانی ادامه داد:«در سال گذشته ۱۲۱۷ میلیارد تومان از محل تبصرۀ ۱۸ مصوب شده است و دستگاه‌هایی که می‌توانند از سهمیۀ کشوری استفاده کنند،از فرصت بهره بگیرند». /پ




رویکرد استان کرمان باید حمایت از صادرات باشد

منبع:خبر کرمان
?

رویکرد استان کرمان باید حمایت از صادرات باشد

:اخبار استان کرمان – اقتصادی