رویه شهیدان سلیمانی و رئیسی برگرفته از مکتب امام بود

کرمان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام و شهید رئیسی نیز مانند امام راحل بدنبال ایجاد وحدت در همه مسائل مهم کشور بود. به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی ظهر یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) […]



کرمان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام و شهید رئیسی نیز مانند امام راحل بدنبال ایجاد وحدت در همه مسائل مهم کشور بود.

به گزارش نذیر کرمان، رحمان جلالی ظهر یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسلام ناب را اثبات کرد و در برابر اسلام آمریکایی قرار داد.

وی افزود: شهیدان سلیمانی و رئیسی نیز همواره پرچمدار اسلام ناب و مکتب امام راحل بودند و این رویه را در دوران خدمتشان شاهد بودیم.

جلالی بیان کرد: اعتقاد امام راحل به مردم در همه فعالیت‌های جمهوری اسلامی مهم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: اعتماد به مردم و در بین مردم بودن، تنها راه مقابله با سیاست راهبردی دشمن است.

وی مردمی بودن مسئولان را مهم دانست و تاکید کرد: در فضای کنونی آنچه باعث جدایی مسئولان و مردم شده، قطع ارتباط و اتصال با مردم است.

جلالی تصریح کرد: خدمت بی‌منت به مردم یکی از گفتمان‌های شهید رئیسی و شهید سلیمانی است.

وی بیان کرد: مسئولان مانند شهید جمهور و شهید سلیمانی باید در بین مردم باشند که عین شعار و آرمان‌های انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان حمایت جدی از محرومان را از اصول امام راحل عنوان کرد.

جلالی افزود: امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی است و ساختارهایی در راستای محرومیت‌زدایی ایجاد کرد که مهمترین آن کمیته امداد امام و رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان است.

وی، اختلاف‌افکنی بین وحدت مردم را یکی از راهکارهای دشمن در عصر حاضر خواند و اظهار داشت: وحدت بین امت اسلامی و همدلی در مکتب امام مهم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام بود و کارها را بر طبق آن پیش می‌برد، شهید رئیسی نیز مانند امام راحل بدنبال ایجاد وحدت در همه مسائل مهم کشور بود.

یادآوری می‌شود: مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) باحضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، معاونان، مدیران و همکاران استانداری و فرمانداری کرمان در محل سالن شهید مرتضوی برگزار شد.

کد خبر ۶۱۲۵۸۷۲


رویه شهیدان سلیمانی و رئیسی برگرفته از مکتب امام بود

منبع: مــهر
? رویه شهیدان سلیمانی و رئیسی برگرفته از مکتب امام بود