رونمایی از یک محصول دانش بنیان در قزوین

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور مسعود بابایی سرپرست معاونت فناوری پارک علم و فناوری قزوین و در دوازدهمین مراسم رونمایی سال ۱۴۰۳، از محصول « پلتفرم توانمندسازی کسب و کار ، کسبوم » شرکت رایان ایده نگاران همگام از واحدهای فناور مستقر در این مجموعه رونمایی شد. این […]



به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور مسعود بابایی سرپرست معاونت فناوری پارک علم و فناوری قزوین و در دوازدهمین مراسم رونمایی سال ۱۴۰۳، از محصول « پلتفرم توانمندسازی کسب و کار ، کسبوم » شرکت رایان ایده نگاران همگام از واحدهای فناور مستقر در این مجموعه رونمایی شد.

این محصول پلتفرم اشتغال و توانمندسازی کسب و کارهای خرد می باشد و زیست بوم کارآفرینی کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی را تحت نظر پلتفرم توسعه و توانمندسازی کسب و کارهاب خرد، نوپا و مشاغل خانگی در بر می گیرد.

به طورکلی این محصول زیرساخت ارتباطی، آموزشی، پژوهشی، مشاوره و فروش کسب و کارهای خرد و نوپا با هدف توسعه، تقویت و توانمندسازی کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی به صورت کاملا یکپارچه و در قالب یک پلتفرم جامع آنلاین است.

با توجه به وضعیت بحرانی اقتصادی کشور و تعطیلی کارخانجات و صنایع بزرگ، نگاه ها به سمت توسعه و راه اندازی کسب و کارهای خرد، متوسط و بنگاه های زودبازده بیشتر شده و به وجود پلتفرم های همراه در مسیر توسعه و ایجاد کسب و کارهای خرد و نوپا بیش از پیش احساس می شود.

این محصول آموزشگاه کسب و کار (LMS)، مشاوره کسب و کار (CMS)، فروشگاه محصولات (Market Place)، آمایش سرزمینی / منطقه ای، بانک ایده های کسب و کار، نقشه راه مشاغل، مجله کسب و کار، شرکت های پشتیبان، تامین مالی خرد و شبکه اجتماعی مهارتی – شغلی را شامل می شود.

گفتنی است این برنامه هر هفته چهارشنبه ها به صورت زنده و مستقیم از سیمای مرکز قزوین و البرز به روی آنتن می رود.

انتهای پیام


رونمایی از یک محصول دانش بنیان در قزوین

منبع: بــرنا
? رونمایی از یک محصول دانش بنیان در قزوین