رونمایی از کتاب «گنج‌های پنهان» در فاریاب

کتاب گنج‌های پنهان یاد و خاطرات و زندگینامه دو شهید والامقام شهیدان حاجی لطفی و علی مرادی از شهدای دفاع مقدس در روستای مهروئیه فاریاب رونمایی شد. به گزارش فت فتو از فاریاب، همزمان با تاسوعای حسینی از کتاب گنج‌های پنهان در دهستان مهروئیه از توابع بخش مرکزی فاریاب رونمایی شد. کتاب گنج‌های پنهان یاد […]


کتاب گنج‌های پنهان یاد و خاطرات و زندگینامه دو شهید والامقام شهیدان حاجی لطفی و علی مرادی از شهدای دفاع مقدس در روستای مهروئیه فاریاب رونمایی شد.

به گزارش فت فتو از فاریاب، همزمان با تاسوعای حسینی از کتاب گنج‌های پنهان در دهستان مهروئیه از توابع بخش مرکزی فاریاب رونمایی شد.

کتاب گنج‌های پنهان یاد و خاطرات و زندگینامه دو شهید والامقام شهیدان حاجی لطفی و علی مرادی از شهدای دفاع مقدس است.

  حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه فاریاب در مراسم رونمایی از کتاب گنج‌های پنهان اظهار داشت: شهدا کبوتران سبک‌بالی بودند که فقط به‌خاطر خدا و به فرمان حضرت امام (ره) برای دفاع از اسلام و میهن به جبهه رفتند و پس از نبرد جانانه شربت شهادت نوشیدند.

وی با اشاره به اوضاع افغانستان و ذکر این مطلب که امنیت اتفاقی نیست، تصریح کرد: امنیت امروز ملت ایران مرهون جانفشانی شهدایی امثال این دو شهید عزیز است و ملت عزیز ما باید قدردان شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران باشد.

 علی‌اصغر دلخواسته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاریاب هم در این مراسم گفت: کتاب گنج‌های پنهان خاطرات و زندگینامه دو شهید دهستان مهروئیه و در سه بخش خاطرات، زندگینامه و دست نوشته‌های این دو شهید است که به همت فرهنگی پایگاه بسیج مهروئیه و با نویسندگی خانم‌ها رضایی‌نسب و نظری به تحریر در آمده است.

 وی عنوان کرد: گنج‌های پنهان در تیراژ یک‌میلیون نسخه و توسط انتشارات سبط اکبر و چاپ نینوا در قم به چاپ رسیده است.

به گزارش فارس، شهرستان فاریاب در دوران جنگ تحمیلی روستای کوچکی بود که سهم این روستای کوچک در دوران دفاع مقدس تقدیم ۸۵ شهید والامقام ازجمله دو سردار شهید سردار حسین تاجیک و سردار موسی یوسف‌زاده است.

 انتهای پیام /۸۰۰۴۲/ب





رونمایی از کتاب «گنج‌های پنهان» در فاریاب

منبع:فــارس
? رونمایی از کتاب «گنج‌های پنهان» در فاریاب