رونق تولید هدف عارضه‌یابی واحدهای صنعتی

در حالی که دولت‌ها درگیر تغییر و تحولات خود هستند اما بسیجیان صنعت همچنان نقشه راه خود را دنبال می‌کنند و برای رسیدن به ایرانی مقتدر تلاش می‌کنند. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ بسیج مهندسین صنعت که با کمک تیم اقتصادی استان کرمان کلینیک صنعت را راه‌اندازی کرده است هر […]


در حالی که دولت‌ها درگیر تغییر و تحولات خود هستند اما بسیجیان صنعت همچنان نقشه راه خود را دنبال می‌کنند و برای رسیدن به ایرانی مقتدر تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ بسیج مهندسین صنعت که با کمک تیم اقتصادی استان کرمان کلینیک صنعت را راه‌اندازی کرده است هر هفته با گروه عارضه‌یاب خود متشکل از جوانان متخصص راهی واحدهای تولیدی استان شده و موانع و مشکلات آن را بررسی می‌کند و نتایج را به کمیته تخصصی صنعت که یکشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شوند، ارائه می‌دهد.

این هفته نیز تعدادی از واحدهای صنعتی استان واقع در شهرستان رفسنجان و شهرک صنعتی شماره یک کرمان توسط گروه جهادی سپهبد شهید حاج‌‌قاسم سلیمانی مورد پایش و بررسی قرار گرفتند اما این‌بار با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های کرمان رنگی متفاوت به خود گرفت و ضمن همراهی آنان برخی از مدیران را هم مورد تقدیر قرار داد.

اولین واحد مورد بازدید «صنایع غذایی نگین رفسنجان» بود

این کارخانه با اشتغال ۴۱ نفر در زمینه تولید کلوچه، کلمپه، ویفر، بیسکویت و غیره… فعالیت دارد اما 
 از مهم‌ترین مشکلات این واحد صنعتی می‌توان به کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، فرسودگی ماشین‌آلات و بازاریابی ضعیف اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ پرونده این واحد جهت سیر مراحل بعدی برای کمک و مانع‌زدایی به کلنیک صنعت استان ارجاع شد.

دومین واحد مورد عارضه‌یابی «شفاف پلاست» بود

این کارخانه که در شهرک صنعتی رفسنجان با اشتغال ۱۵ نفر به صورت مستقیم در زمینه تولید انواع پلاستیک زباله، فریزر و دسته دار فعالیت می‌کند، به نسبت موفق است اما از مهم‌ترین مشکلات این واحد صنعتی کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و البته مشکل در بسته‌بندی تعیین شد.

شایان ذکر است؛ پرونده واحد جهت سیر مراحل بعدی برای کمک و مانع‌زدایی به کلنیک صنعت استان ارجاع شد.

بازدید میدانی و تقدیر از مدیرعامل «رنگین کمان مهر گواشیر»

بازدید میدانی از شرکت رنگین کمان مهر گواشیر تولیدکننده انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد با برند اسپریچو همراه با حضور حسین میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان همراه بود.

در این بازدید ضمن بررسی خط تولید، لوح تقدیری که ممهور به امضای مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بود به مدیرعامل جوان و موفق این واحد تولیدی اهداء شد.

شرکت رنگین کمان مهر گواشیر سال ۱۳۹۲ در شهرک صنعتی شماره یک کرمان تاسیس شد اما از مهم‌ترین مشکلات این شرکت کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش تعیین شد.

شایان ذکر است؛ مصوب شد تا از محل وام‌های اشتغال‌آفرینی بسیج سازندگی و با پیگیری بسیج مهندسین صنعت و معدن، مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به این شرکت تسهیلات پرداخت شود.
 

چهارمین بازدید از شرکت «ریونیز شکلات کریمان» بود

بازدید میدانی از شرکت ریونیز شکلات کریمان که تولیدکننده انواع کیک، کلوچه و شکلات است، صورت گرفت.

البته در این بازدید ضمن بررسی خط تولید، لوح تقدیری نیز به مدیرعامل جوان و موفق این واحد تولیدی اهداء شد و از زحمات بی‌شائبه وی در این واحد صنعتی تقدیر شد.

شرکت ریونیز شکلات با اشتغال ۸۰ نفر در شهرک صنعتی شماره یک کرمان فعالیت می‌کند، که از مهم‌ترین مشکلات این شرکت کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش است.

بعد از بازدید مصوب شد؛ تا از محل وام‌های اشتغال‌آفرینی بسیج سازندگی و با پیگیری بسیج مهندسین صنعت و معدن مبلغ ۳۰ میلیارد ریال به این واحد تسهیلات پرداخت شود.

انتهای خبر/ طهماسبی


رونق تولید هدف عارضه‌یابی واحدهای صنعتی

منبع:آرمـان
? رونق تولید هدف عارضه‌یابی واحدهای صنعتی