روند بررسی صلاحیت ها در هیئت فوتبال کرمان چگونه پیش می رود؟

فت فتو/کرمان آیا روند بررسی صلاحیت ها برای ریاست هیئت فوتبال استان کرمان در چارچوب آیین نامه ها و اساسنامه پیش می رود؟ به گزارش فت فتو، پس از کش و قوس های فراوان، به نظر می رسد صلاحیت بدوی کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال استان کرمان در کمیته موسوم به سه نفره، مراحل نهایی خود […]

فت فتو/کرمان آیا روند بررسی صلاحیت ها برای ریاست هیئت فوتبال استان کرمان در چارچوب آیین نامه ها و اساسنامه پیش می رود؟

به گزارش فت فتو، پس از کش و قوس های فراوان، به نظر می رسد صلاحیت بدوی کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال استان کرمان در کمیته موسوم به سه نفره، مراحل نهایی خود را طی می کند و طی هفته جاری نفرات معرفی شده به مراجع رسمی معرفی تا در نهایت صلاحیت ها جهت حضور در مجمع هیئت فوتبال استان کرمان، احراز و یا عدم احراز شود.

همانطور که پیش از این هیئت فوتبال اعلام کرده بود طبق آیین نامه موجود قرار بر سختگیری روی مواردی از جمله سکونت قطعی در مرکز استان کرمان و هم چنین عدم بازنشستگی کاندیداها پافشاری لازم صورت گیرد.

طبق بررسی سوابق و مشخصات ۱۲ کاندیدای ریاست هیئت فوتبال نیز بسیاری از این افراد هم در این دو مورد مشکلاتی دارند که به نظر نمی رسد اگر بنا بر رعایت کامل و سفت و سخت آیین نامه باشد، شانسی برای حضور در مراحل بالاتر داشته باشند اما شنیده ها حکایت از آن دارد که در کمیته بدوی قرار بر تایید اکثریت کاندیداهاست!

حال باید دید آیا به طور جد روند بررسی صلاحیت ها در چارچوب آیین نامه ها و اساسنامه پیش خواهد رفت یا بازهم مصلحت اندیشی جایگزین قوانین و مقررات خواهد شد!

انتهای پیام




روند بررسی صلاحیت ها در هیئت فوتبال کرمان چگونه پیش می رود؟

منبع:ایـسنا
? روند بررسی صلاحیت ها در هیئت فوتبال کرمان چگونه پیش می رود؟