روستای قلعه‌گنج از آب شرب بهره‌مند می‌شوند | اخبار استان کرمان

فرمانده سپاه شهرستان قلعه‌گنج گفت: به‌زودی ۱۱ روستای این شهرستان به تعداد ۴ هزار و ۴۸۰ نفر از آب شرب بهره‌مند می‌شوند. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ بعد‌ از ظهر امروز جلسه رسیدگی به وضعیت آب شرب قلعه‌گنج و روستاهای تابعه برگزار شد. عبدالله حاجب در حاشیه این مراسم به خبرنگار […]



فرمانده سپاه شهرستان قلعه‌گنج گفت: به‌زودی ۱۱ روستای این شهرستان به تعداد ۴ هزار و ۴۸۰ نفر از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ بعد‌ از ظهر امروز جلسه رسیدگی به وضعیت آب شرب قلعه‌گنج و روستاهای تابعه برگزار شد.

عبدالله حاجب در حاشیه این مراسم به خبرنگار «نذیر کرمان» گفت: به‌زودی ۱۱ روستای شهرستان قلعه‌گنج با جمعیت ۴ هزار و ۴۸۰ نفر از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده سپاه شهرستان قلعه‌گنج بیان کرد: به یاری خداوند متعال دیروز لوله‌های آب از محل ناحیه بارگیری شد و به روستای ده‌بالا منتقل شد.

حاجب عنوان کرد: علاوه بر روستای ده‌بالا مردم روستاهای ده‌کولگ، زیرآباد، درزه، کهنک، مندوستی‌علیا، مندوستی‌سفلی، چهلمنی، تاریک‌ماه، سرخ‌قلعه و آزادشهر نیز از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این پروژه به همت ابراهیمی خیّر گرامی، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و اداره آب و فاضلاب شهرستان قلعه‌گنج و گروه جهادی اعزامی از تهران، بخشداران و دهیاران انجام می‌شود.

در ادامه پیگیری‌های مشکل آب شرب مردم شهرستان قلعه‌گنج امروز محمد فلاح‌کهن فرماندار شهرستان، احمد شهدوست بخشدار چاه‌دادخدا با عبدیان مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب استان دیدار کردند.

در این دیدار مشکلات مربوط به حوزه آب شُرب شهرستان قلعه‌گنج از جمله پروژه مجتمع آب شُرب رمشک، مشکل آب شُرب روستاهای حوزه زیردامنه مارز و دهستان مارز توسط مسئولان حاضر پیگیری و مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه در خصوص ماده ۲۳ و تعریف پروژه مجتمع رمشک بحث و تبادل نظر شد و مدارک لازم جهت تصویب و تعیین بودجه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارسال شد.

همچنین با توجه به مشکل شدید و بحرانی روستاهای پُشت شَگ، بُن‌چاه، راین، قلعه‌مارز، مدیرعامل متعهد شد بودجه لازم جهت رفع مشکل این سه روستا تامین شود تا در سال جاری پروژه‌های مذکور اجرا شوند.

انتهای خبر/لعیاسالاری


روستای قلعه‌گنج از آب شرب بهره‌مند می‌شوند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? روستای قلعه‌گنج از آب شرب بهره‌مند می‌شوند