روز هفتم – المپیک ۲۰۲۴ پاریس

ورزشکاران کاروان ایران در رشته‌های تیراندازی ، قایقرانی و دوومیدانی در هفتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان خود رفتند. هانیه رستمیان ملی‌پوش تیراندازی ایران در هفتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستاد. او در پایان بخش دقت و سرعت با مجموع […]



ورزشکاران کاروان ایران در رشته‌های تیراندازی ، قایقرانی و دوومیدانی در هفتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف حریفان خود رفتند.
هانیه رستمیان ملی‌پوش تیراندازی ایران در هفتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستاد.
او در پایان بخش دقت و سرعت با مجموع امتیاز ۵۸۸.۱۸ در رده سوم ایستاد و فینالیست شد.
فرزانه فصیحی ملی پوش سرعت ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات با ورزشکارانی از هشت کشور گینه نو، بریتانیا، لهستان، اکوادور، نیجریه، برزیل، سوئیس و گواتمالا به رقابت پرداخت و در پایان این مرحله با ثبت زمان ۱۱:۵۱ در جایگاه هفتم گروه خود ایستاد و به کار خود در بازی‌های المپیک پایان داد. ملی‌پوش رویینگ ایران در فینال D برای تعیین جایگاه نوزدهم تا بیست و چهارم به رقابت پرداخت.
فاطمه مجلل با زمان ۷ دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۸صدم ثانیه در فینال D در رده سوم قرار گرفت و در بین ۳۲ ورزشکار شرکت‌کننده در رویینگ یک‌نفره سنگین وزن زنان بیست و یکم شد.


روز هفتم – المپیک ۲۰۲۴ پاریس

منبع: بــرنا
? روز هفتم – المپیک ۲۰۲۴ پاریس