روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی است

محمد مسعودی گفت: ابتکاری که آرمان‌های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد. به گزارش فت فتو شهردار ارزوئیه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه محمد مسعودی به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم  « وَ نُرِيدُ أَنْ […]

محمد مسعودی گفت: ابتکاری که آرمان‌های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

به گزارش فت فتو شهردار ارزوئیه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه محمد مسعودی به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم 

« وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ»
 «سوره قصص، آیه ۵»

روز قدس نماد وحدت امت اسلامی، فارغ از همه رنگها، نژادها و زبان ها در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است؛بی شک آزادی خواهان و آزادگان جهان در این روز مظلومیت مردم در بند فلسطین اشغالی را فریاد خواهند زد.

روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی، از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از دیگر سو نماد حمایت از آزادی و انسان ستمدیده است؛ ابتکاری که آرمان‌های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

امام خمینی(ره) با نامیدن روز قدس به عنوان روز اسلام، قبله اول مسلمانان را از مرز جغرافیا، سیاست و ملیت فراتر برد، معنای معنوی و اعتقادی به ‌آن بخشید و آن را به سرمنشأ جریانی جهانی بدل کرد؛ چنانکه امروز، حمایت از آرمان فلسطین به شاخص و شعار نظام ما تبدیل شده است.

اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام راحل و تمامی شهدای اسلام و انقلاب و آرمان قدس عزیز از صدر اسلام تا کنون و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار؛ روز جهانی قدس را گرامی داشته و بار دیگر بر عهد و پیمان خود با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای حفظه الله در پی جویی این طریق مقدس پای فشرده و از شما شهروندان سرفراز ارزوئیه درخواست میکنم همه همدل و همصدا با حضور عالمانه و مسوولانه خود در راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگری را در تاریخ این سرزمین از خود به یادگار بگذاریم.

محمد مسعودی شهردار ارزوئیه

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده 




روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی است

منبع:آرمـان
? روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی است