روز جمعه با اقتدار کامل همه ما پای صندوق‌های رای می‌آییم

مرتضی قربانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان ، درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من رای می دهم برای اعتلای میهنم . ایران یک امپراطوری بزرگ اسلامی است و سال ها قدرت های چپ و راست درصدد برآمدند تا این کشور را نابود کنند و میلیون ها نفر از […]



مرتضی قربانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان ، درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من رای می دهم برای اعتلای میهنم . ایران یک امپراطوری بزرگ اسلامی است و سال ها قدرت های چپ و راست درصدد برآمدند تا این کشور را نابود کنند و میلیون ها نفر از مردان، زنان و کودکان این مرز و بوم را در قحطی به قتلگاه فرستادند و در تدارک تجزیه و نابودی ایران بودند تا حاکمیت غربی و شرقی خود را بر ملت ما حاکمیت ببخشند اما به برکت حضور و اقتدار امام خمینی (ره) ملت و همه مجاهدان راه خدا در صحنه انقلاب حاضر و از سرحداد، حیثیت و شرف ملت ایران دفاع کردند. آنها برای نابودی ایران اسلامی ۸ سال با تمام امکانات نظامی دولت شرق و غرب بر ملت تاختند اما نتوانستند یک وجب از خاک ایران را تجزیه کنند و این همان رای‌هایی بود که شهدا  تقدیم استقلال ایران کردند.

وی افزود: شاهد بودم در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در مناطق جنگی زیر آتش بمباران و خمپاره رزمندگان عزیز و همه شهدا و جانبازان در صحنه نبرد به فرمان امام خمینی لبیک گفته و در همه  انتخابات‌ها و تصمیم سازی های کشور حضور یافتند و اکثر آنها به درجه شهادت نایل شدند.

رییس فدراسیون تیراندازی گفت:  امروز جوانان، نوجوانان، پدران، مادران و همه آحاد ملت باید دست در دست دهند و در پای صندوق های رای برای انتخاب رییس جمهور اصلح انشالله رای خود را با نام شهدا و کسانی که در راه اسلام زحمت کشیدند به صندوق بریزیم و قلب امام عصر (عج)، رهبر عزیز انقلاب و روح شهدا را شاد و مسرور کنیم. هر رای ملت شریف ایران مشت محکمی در دهان یاوه گویان چپاولگران و دشمنان ایران و ملت است.

قربانی در پایان تصریح کرد: انشالله روز جمعه با اقتدار کامل همه ما پای صندوق های رای حاضر خواهیم شد و فرد اصلح را بر کرسی قدرت اجرایی کشور منصوب می‌کنیم. در پایان درود می‌فرستم بر ملت شریف ایران، جوانان، نوجوانان، ورزشکاران و قهرمان، حماسه آفرینان و پدران، مادران، زنان و فرزندان شهدا.

انتهای پیام/

 


روز جمعه با اقتدار کامل همه ما پای صندوق‌های رای می‌آییم

منبع: بــرنا
? روز جمعه با اقتدار کامل همه ما پای صندوق‌های رای می‌آییم