روایت امام جمعه کرمان از تلاش دشمن برای تسلط بر ذهن و فکر جوانان

امام جمعه کرمان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر ذهن و فکر افراد جامعه، گفت: دشمن برای تسلط بر کشور، ذهن و فکر جوانان ما را هدف قرار داده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای فضای […]

امام جمعه کرمان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر ذهن و فکر افراد جامعه، گفت: دشمن برای تسلط بر کشور، ذهن و فکر جوانان ما را هدف قرار داده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای فضای مجازی استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز فضای مجازی کشور برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در رده‌بندی علوم به موضوع آن نگاه می‌کنند که این علم چقدر برای جامعه مفید بوده و چقدر در خدمت مردم است.

وی با بیان اینکه علم ادیان و علم ابدان دو نوع علم است که با روح و جسم انسان در ارتباط هستند، گفت: مهمتر از جسم انسان روح او است؛ چرا که هویت انسان در روح آن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه ذهن و فکر انسان‌ها است که جسم او را مدیریت می‌کند، افزود: امام علی(ع) می‌فرماید “عقل‌ها مدیریت فکر را دارند، افکار دل‌ها را مدیریت می‌کنند و قلب‌ها حواس و حواس اعضای انسان را مدیریت می‌کند.

امام جمعه کرمان: نسل جوان را باید در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مجهز کنیم
امام جمعه کرمان: آمریکا محور فتنه‌های اخیر در کشور است

وی ادامه داد: خود غربی‌ها می‌گویند اگر می‌خواهید ملتی را از هستی ساقط کنید ذهن و فکر آنها را مدیریت کنید و اصلاً نیازی نیست جغرافیای آنها را فتح کنید چرا که وقتی زمینه فراهم شد، حتماً جغرافیا هم به دست می‌آید.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر ذهن و فکر افراد جامعه، بیان کرد: شورای عالی فضای مجازی یکی از نهادهای مهم کشور بوده که جلسات آن نیز مهم است.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه ضرورت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: نقشه راه در این حوزه توسط مقام معظم رهبری داده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه شورای فضای مجازی استان کرمان تشکیل شده است، ادامه داد: ساختار اعضای این شورا نیز مشخص شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/




روایت امام جمعه کرمان از تلاش دشمن برای تسلط بر ذهن و فکر جوانان

منبع: تسنــیم
? روایت امام جمعه کرمان از تلاش دشمن برای تسلط بر ذهن و فکر جوانان