روابط عمومی ضریب کیفیتتان را بالا ببرید
مدیران موفق روابط عمومیها به عنوان پل ارتباطی با جامعه تمام تلاش خود را به کار می برند که کیفیت عملکرد خود را با انعکاس فعالیتهایشان در رسانهها، فضای مجازی، جراید و خبرگزاریها بالا ببرند. با حضور محمدرضا نژادحیدری از بدنه جامعه مطبوعات در راس روابط عمومی استانداری کرمان و با تجربه ای که دارد […]
مدیران موفق روابط عمومیها به عنوان پل ارتباطی با جامعه تمام تلاش خود را به کار می برند که کیفیت عملکرد خود را با انعکاس فعالیتهایشان در رسانهها، فضای مجازی، جراید و خبرگزاریها بالا ببرند.
با حضور محمدرضا نژادحیدری از بدنه جامعه مطبوعات در راس روابط عمومی استانداری کرمان و با تجربه ای که دارد برای بالاتر بردن کیفیت عملکرد روابط عمومی استانداری شرایط خاصی برای حضور خبرنگاران در جلسات استانداری گذاشته است تا جلوی خبرنگارنماها را بگیرد.
روابط عمومیها هم نباید از این نکته غافل شوند که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که منبع صدور مجوزهای رسانههای مکتوب و برخط است جهت شفافیت عملکرد واقعی و صحتسنجی رسانههای دارای مجوز آیتمهایی قرار داده است که براساس آن رسانهها رتبه بندی شده اند و در سامانه معاونت مطبوعاتی به آدرس e-rasaneh.ir در قسمت فهرست رسانههای دارای مجوز، تمام اطلاعات رسانه ها مانند مجوز اسم، نوع فعالیت، آخرین انتشار و … را ثبت شده است.
مهمترین قسمت این اطلاعات ضریب کیفی میباشد که برمبنای کیفیت رسانه درصدی به آن تعلق میگیرد و همانطور که از نام آن مشخص است کیفیت رسانهها را بر مبنای شاخصههایی مانند مطالب تولیدی، طراحی، عکس، نویسنده و … میسنجد و رتبهبندی میکند.
بنابراین روابط عمومیهای محترمی که قصد دارند با رسانههای مکتوب، مجازی و آنلاین همکاری کنند بهتر است در ابتدا به سامانه وزارت ارشاد مراجعه و ضریب کیفی آن رسانه را بررسی و با انتخاب رسانه مناسب، کیفیت عملکرد خود را بالا ببرد زیرا بعضی از رسانه ها به قدری بیکیفیت هستند که ضریب کیفیتشان در سامانه وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی صفر است و همکاری روابط عمومی با آن رسانه باعث افت کیفیت عملکرد می شود.

روابط عمومی ضریب کیفیتتان را بالا ببرید
منبع:یـزدان کـرمان
? روابط عمومی ضریب کیفیتتان را بالا ببرید
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0