رهبر انقلاب حساسیت اصلی امسال را متوجه مسائل اقتصادی و معیشت مردم کردند

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مقام معظم رهبری حساسیت اصلی را در خرد و کلان متوجه مسائل اقتصادی و معیشت مردم نمودند و برای هرکدام از بخش های کشور به صورت کلی ماموریت و مسئولیت هایی را برای همه تعریف کردند. حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مقام معظم رهبری حساسیت اصلی را در خرد و کلان متوجه مسائل اقتصادی و معیشت مردم نمودند و برای هرکدام از بخش های کشور به صورت کلی ماموریت و مسئولیت هایی را برای همه تعریف کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز هفتم فروردین ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه تمرین کسب تقوای الهی در همه احوال است و امیدواریم بتوانیم قدر شب ها و روزهای این ماه و به ویژه شب های قدر را بیشتر بدانیم.

وی در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری حساسیت اصلی را در خرد و کلان متوجه مسائل اقتصادی و معیشت مردم کردند و برای هرکدام از بخش های کشور به صورت کلی ماموریت و مسئولیت هایی را برای همه تعریف نمودند که باید دست به دست هم داده و این راهبردهای ارزشمند را تحقق عینی ببخشیم هم در جهت مهار تورم باید هر کسی به ویژه دولتمردان حرکت کنند و هم در رشد تولید و به ویژه بهره وری.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: این اتفاقات زمانی رقم می خورد که بخش های دیگر و به ویژه نگاه مردم همراه باشد و زمانی مردم می توانند کمک کنند که اسراف و تبذیر را و مواردی که ضرورتی در زندگی شان ندارد، حذف کنند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: از کشورهایی هستیم که پرهزینه اداره می شود و اگر در هر کدام از موارد از جمله انرژی و … کمی مصرف را کاهش بدهیم، در کل کشور تاثیر می گذارد.

وی اظهار کرد: باید شعارهای سال و راهبردهای مقام معظم رهبری را جدی بگیریم و سال جدید را با انگیزه مضاعف در راستای بهبود شرایط کشور در عرصه‌های مختلف با روحیه امیدوار به آینده آغاز کرده و ادامه بدهیم تا پایان سال هم مردم و هم دولت کارنامه مناسبی در تحقق منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

به گزارش فت فتو، دکترمحمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: مردم ولایتمدار، بصیر و انقلابی استان کرمان سرمایه برزگی هستند و ما مسئولیت سنگینی برای خدمت رسانی به آنها داریم و باید تلاش کنیم مطالبه، حکم شرعی و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید به خوبی اجرا شود.

وی افزود: به اعتقاد بنده حتی اگر رهبر معظم انقلاب این موضوع را بیان نمی کردند، همه می‌دانیم سفره و معیشت مردم دچار مشکل شده و جوانان آرزو دارند مسکن و شغل داشته و ازدواج کنند لذا تکلیف داشتیم برای خدمت به مردم در این مسیر قدم برداریم و اکنون که رهبری این موضوع را مطالبه کردند، وظیفه سنگینی به دوش همه ماست.

زاهدی تصریح کرد: همه باید دست به دست هم داده و این فرمایش مقام معظم رهبری را که مطالبه و امر است، تحقق ببخشیم و در خدمت نظام اسلامی در استان کرمان به این هدف برسیم.

انتهای پیام




رهبر انقلاب حساسیت اصلی امسال را متوجه مسائل اقتصادی و معیشت مردم کردند

منبع: ایـسنا
? رهبر انقلاب حساسیت اصلی امسال را متوجه مسائل اقتصادی و معیشت مردم کردند