رهايی پسر ۱۴ ساله از دست آدم‌ربايان | اخبار استان کرمان

سرپرست انتظامی کهنوج از آزادی پسرنوجوان از دست آدم‌ربايان با تلاش پليس خبر داد. به گزارش سرویس شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از خبرگزاری پلیس احمد يوسفی گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی‌ بر ربايش پسری ۱۴ساله توسط افرادی ناشناس در يکی از محله‌های شهر کهنوج، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار […]




سرپرست انتظامی کهنوج از آزادی پسرنوجوان از دست آدم‌ربايان با تلاش پليس خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از خبرگزاری پلیس احمد يوسفی گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی‌ بر ربايش پسری ۱۴ساله توسط افرادی ناشناس در يکی از محله‌های شهر کهنوج، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در اين راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی هويت آدم‌ربايان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی و استفاده از ظرفيت سران طوايف و ريش‌سفيدان منطقه، ترتيبی دادند تا اين پسر نوجوان در یکی از استان‌های هم‌جوار آزاد شده و به آغوش خانواده‌اش برگردد.

سرپرست انتظامی کهنوج با بیان اینکه گروگان‌گیران در ازای آزادی فرد تقاضای مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کرده بودند، خاطرنشان کرد: نوجوان ربوده شده پس از گذشت ۵۰ روز به آغوش گرم خانواده بازگردانده شد.

انتهای خبر/پ


رهايی پسر ۱۴ ساله از دست آدم‌ربايان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? رهايی پسر ۱۴ ساله از دست آدم‌ربايان