رمز موفقیت در دنیای امروز، نگاه مهارت محور به حوزه اشتغال است

فرماندار زرند گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با ارائه آموزش‌های علمی و عملی لازم نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد. همزمان با آغاز هفته ملی مهارت و کارآفرینی، فرماندار زرند با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان، فرارسیدن هفته ملی مهارت را به مدیریت، پرسنل، مربیان و مهارت آموزان این مرکز […]

فرماندار زرند گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با ارائه آموزش‌های علمی و عملی لازم نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد.

همزمان با آغاز هفته ملی مهارت و کارآفرینی، فرماندار زرند با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان، فرارسیدن هفته ملی مهارت را به مدیریت، پرسنل، مربیان و مهارت آموزان این مرکز تبریک گفت و از زحمات آنان در ارائه خدمات به متقاضیان تقدیر کرد.

سید رضا حسینی نژاد در بازدید از کارگاه‌های آموزشی و گفتگوی صمیمی با نوجوانان و جوانان کارآموز این مرکز، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان، از ارائه آموزش‌های مهارتی بعنوان نیازمندی اساسی در ایجاد اشتغال و توانمندسازی افرادجویای کار در شهرستان نام برد و افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بستر مناسبی در جهت توانمند سازی افراد جویای کار فراهم کرده است و با ارائه آموزش‌های علمی و عملی لازم نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد.

فرماندار زرند با اشاره به صنعتی شدن شهرستان اظهار می‌گوید: باید نگاه خانواده‌ها و جوانان نسبت به اشتغال تغییر یافته و به سمت و سوی خود اشتغالی و کارآفرینی سوق پیدا کند.

او با اشاره به سرمایه گذاری شرکت فولاد زرند ایرانیان در چند سال اخیر و مشغول به کار شدن تعداد زیادی از جوانان در واحد‌های صنعتی زیرمجموعه این شرکت بصورت مستقیم اظهار داشت اگر تفکر و نگاه جوانان ما به اشتغال کارآفرینی و خود اشتغالی باشد، بدون شک نتایج خوبی در کاهش نرخ بیکاری خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به پیشرفت علم و لزوم استفاده از فناوری‌های جدید تصریح کرد: موفقیت در دنیای امروز نیازمند نگاه مهارت محور به حوزه اشتغال است و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهرستان، نیازمند برنامه ریزی‌های ویژه در حوزه مهارت آموزی است.

مهرداد مداحی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نیز ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت گزارش کوتاهی از فعالیت‌های آموزشی این مرکز در بخش‌های مختلف، ثابت، سیار شهری، روستائی، صنایع، زندان، پادگان و عملکرد مثبت این مرکز در سطح استان ارائه نمود و بیان داشت: به منظور اجرای اهداف و رسالت سازمان از ابتدای سال جاری بر اساس تعهدات آموزشی ایجاد شده تعداد ٩۴۵ نفر متقاضی در دوره‌های آموزشی این مرکز شرکت نموده و برای ۶٣٠ نفر از قبول شدگان گواهینامه مهارت صادر گردیده است.

او با اشاره به اشتغال حداکثری آموزش دیدگان این مجموعه آموزشی در واحد‌های صنعتی فعال شهرستان اظهار امیدواری نمود با شرایط شغلی مناسبی که در شهرستان فراهم گردیده شاهد افزایش آمار اشتغال یافتگان در بازار کار شهرستان باشیم.

مداحی گفت: در راستای ارتقا فرهنگ کار و کارآفرینی خود اشتغالی جوانان در سطح شهرستان با هدف بهره گیری از همه ظرفیت‌های اشتغال، با اکثریت دستگاه‌های متولی تعامل و همکاری لازم را برقرار کردیم.

فت فتو کرمان کرمان




رمز موفقیت در دنیای امروز، نگاه مهارت محور به حوزه اشتغال است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? رمز موفقیت در دنیای امروز، نگاه مهارت محور به حوزه اشتغال است