رقابت ۴۷۵ داوطلب کنکور سراسری در شهرستان کوهبنان

جلسه هماهنگی کنکور سراسری در کوهبنان با حضور دست اندرکاران کنکور ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار شد.  حسین سالاری فرماندار کوهبنان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: بدون شک کنکور بهترین اتفاق زندگی برای هر دانش آموز در طول دوران تحصیل است. سالاری می‌گوید :قطعا دانش […]

جلسه هماهنگی کنکور سراسری در کوهبنان با حضور دست اندرکاران کنکور ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 حسین سالاری فرماندار کوهبنان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: بدون شک کنکور بهترین اتفاق زندگی برای هر دانش آموز در طول دوران تحصیل است.

سالاری می‌گوید :قطعا دانش آموزان تمام سال‌های تحصیل به امید موفقیت در آزمون مهم این روز برنامه ریزی کرده اند چرا که بایستی سرنوشت زندگی و آینده خود را با این مهم رقم بزنند.

سالاری گفت: همه دست اندرکاران این رویداد مهم باید مسائل و حواشی برگزاری کنکور از جمله محل برگزاری آزمون سراسری، سیستم سرمایشی، نظم و امنیت را مدنظر قرار دهند تا این آزمون به بهترین شکل ممکن و به دور از هر گونه استرس و اضطراب برگزار شود.

 اکبر جدیدی رئیس دانشگاه پیام نور کوهبنان نیز گفت: طبق دستور العمل سازمان سنجش ، کنکور سراسری در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم انسانی، تجربی، ریاضی و زبان در کوهبنان برگزار می‌شود.

جدیدی می‌گوید: ۴۷۵ نفر متقاضی در آزمون سراسری کنکور در کوهبنان ثبت نام شده اند که این آزمون باحساسیت خاص و رعایت شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گفته رئیس حوزه برگزاری آزمون کنکور سراسری در کوهبنان، برای هر چه بهتر برگزار شدن آزمون کنکور نیاز به همراهی و همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری، سپاه و بسیج، آموزش و پرورش، ادارات برق، گاز، آب و مخابرات هستیم.

لازم بذکر است که کنکور سراسری هنر در صبح چهار شنبه ۸ تیر، ریاضی و علوم انسانی صبح پنج شنبه ۹ تیر، تجربی صبح جمعه ۱۰ تیر و زبان صبح شنبه ۱۱ تیرماه در دانشگاه پیام نور واحد کوهبنان برگزار می شود.

فت فتو کرمان کرمان




رقابت ۴۷۵ داوطلب کنکور سراسری در شهرستان کوهبنان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? رقابت ۴۷۵ داوطلب کنکور سراسری در شهرستان کوهبنان