رقابت ۲۰ تیم در رویداد تولید محتوا | اخبار استان کرمان

مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) از رقابت ۴۲ نفر در قالب ۲۰ تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال این ناحیه خبر داد. محمدرضا عرب در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ از برگزاری اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط این ناحیه خبر داد. مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه […]




مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) از رقابت ۴۲ نفر در قالب ۲۰ تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال این ناحیه خبر داد.

محمدرضا عرب در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ از برگزاری اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط این ناحیه خبر داد.

مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول (ص) کرمان اظهار کرد: رویدادها تولید محتوای بسیج محدودیت سنی ندارد و ۴۲ نفر در قالب ۲۰ تیم در این رویداد با موضوعات اعتیاد، طلاق و سگ‌‌گردانی و در قالب‌های موشن‌ گرافیک، استوری موشن، کلیپ، عکس‌نوشت و پوستر به رقابت پرداختند.

عرب هدف از برگزاری این رویداد را کشف استعداد‌ها برای راهیابی به رویداد‌های استانی و کشوری و به کارگیری استعدادها در راستای مقابله با تهدیدات فرهنگی در فضای مجازی دانست.

مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول (ص) بیان کرد: امروزه جنگ، جنگ رسانه‌ها و اهمیت تولید محتوا به قدری زیاد است که رهبر عظیم‌الشان انقلاب فرمودند: «ما در زمینه محتوا نمی‌‌توانیم به تصادفات و آنچه پیش می‌آید، اطمینان کنیم؛‌ دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید؛ ‌ما به این مسأله احتیاج داریم».

وی خاطرنشان کرد: این رویداد‌ها می‌تواند بخشی از این خلا تولید محتوا در کشور را پر کنند، ان‌شاءالله برگزاری آن‌ها تدوام پیدا می‌کند و به‌سمت تقویت بیش‌ترشان خواهیم رفت، تا شاهد تاثیرگذاری بیش‌تر باشیم.

انتهای پیام/ کارگرزاده 


رقابت ۲۰ تیم در رویداد تولید محتوا

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? رقابت ۲۰ تیم در رویداد تولید محتوا