رفع نقص فنی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) رفسنجان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان پس از چند روز وقفه در ارائه خدمات تصویربرداری سی تی اسکن بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان، با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان تجهیزات پزشکی و پیگیری‌های مسئولان، نقص فنی دستگاه رفع شد. معاون پشتیبانی بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان امروز ۲۰ شهریورماه در این باره گفت: این دستگاه از تاریخ ۹ شهریور ماه به دلیل بروز […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155



نذیر کرمان/کرمان پس از چند روز وقفه در ارائه خدمات تصویربرداری سی تی اسکن بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان، با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان تجهیزات پزشکی و پیگیری‌های مسئولان، نقص فنی دستگاه رفع شد.

معاون پشتیبانی بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان امروز ۲۰ شهریورماه در این باره گفت: این دستگاه از تاریخ ۹ شهریور ماه به دلیل بروز مشکل فنی، تصاویر واضحی تولید نمی‌کرد و با توجه به اهمیت این دستگاه در تشخیص بیماری‌ها و ارائه خدمات به بیماران، مسئولان بیمارستان بلافاصله پس از شناسایی مشکل، با شرکت مربوطه در تهران تماس گرفته و درخواست اعزام کارشناس برای تعمیر دستگاه را مطرح کردند.

دکتر فاطمه کردستانی افزود: با وجود تعطیلات رسمی ایام رحلت پیامبر اکرم و امام رضا (علیهم السلام) که در روند اعزام تکنسین‌ها تأخیر ایجاد کرد، با پیگیری‌های مستمر، سرانجام کارشناسان ۱۴ شهریور در بیمارستان حاضر شده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نمودند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت ارائه خدمات بی‌وقفه به بیماران، اظهار کرد: در طول مدت خرابی دستگاه سی تی اسکن، با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های دیگر مراکز درمانی، خدمات تصویربرداری با تزریق دارو به بیماران و به ویژه بیماران اورژانسی بدون وقفه ادامه یافت. به طوری که بیماران سرپایی و بستری با آمبولانس‌های بیمارستان‌ به انار و کرمان اعزام شدند و همچنین برای بیماران اورژانسی نیز از همین دستگاه سی تی اسکن موجود استفاده شد.

معاون پشتیبانی بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب(علیه السلام) رفسنجان بیان کرد: با رفع کامل نقص فنی دستگاه سی تی اسکن، این دستگاه مجدداً آماده ارائه خدمات به بیماران است.

انتهای پیام


رفع نقص فنی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) رفسنجان

منبع: ایـسنا
? رفع نقص فنی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) رفسنجان