رفع موانع تولید راهبردی مهم برای تحقق شعار سال است

کرمان_ نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان گفت: رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی راهبردی بسیار مهم برای محقق شدن شعار سال با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم است. به گزارش نذیر کرمان، عبدالحسین همتی، صبح چهارشنبه در بازدید از یک کارگاه تولیدی دهستان دشت خاک زرند گفت: رفع موانع تولید از […]



کرمان_ نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان گفت: رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی راهبردی بسیار مهم برای محقق شدن شعار سال با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم است.

به گزارش نذیر کرمان، عبدالحسین همتی، صبح چهارشنبه در بازدید از یک کارگاه تولیدی دهستان دشت خاک زرند گفت: رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی، راهبردی بسیار مهم برای محقق شدن شعار سال با رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم است.

وی، با تاکید بر تسهیل‌گری و رفع موانع تولید، حمایت از تولید داخلی و کالاهای ایرانی را یک امر بسیار مهم برای توسعه اقتصادی و رفع مشکل اشتغال جامعه دانست و اظهار داشت: با حمایت از تولیدات داخلی شاهد رونق بیش از پیش اقتصاد کشور باشیم.

همتی، بابیان اینکه در این بازدیدها مسائل و مشکلات صنایع و تولیدکنندگان به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد گفت: تلاش ما بر تحقق شعار سال است و در این راستا یکی از اقداماتی که سعی کردیم انجام شود راه اندازی شعبه خانه صنعت معدن استان کرمان در شهرستان زرند است تا علاوه بر جلوگیری از هزینه‌های رفت و آمد به مرکز استان، متقاضیان راه اندازی کسب و کار برای صدور مجوز راحت تر بتوانند در زمینه تولید و اشتغال پایدار فعالیت نمایند.

کد خبر ۶۱۲۷۶۴۸


رفع موانع تولید راهبردی مهم برای تحقق شعار سال است

منبع: مــهر
? رفع موانع تولید راهبردی مهم برای تحقق شعار سال است