رفع مانع تولید ۱۱ واحد صنعتی در کرمان

در پانزدهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان کرمان در سال جاری، مشكلات ۱۱ واحد صنعتی و توليدی استان بررسی شد. به گزارش گروه اقتصاپی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، پانزدهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان در سال ۱۴۰۳، به ریاست محمدمهدی […]



در پانزدهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان کرمان در سال جاری، مشكلات ۱۱ واحد صنعتی و توليدی استان بررسی شد.

به گزارش گروه اقتصاپی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، پانزدهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان در سال ۱۴۰۳، به ریاست محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر اعضای کارگروه برگزار شد. 

به‌منظور رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی، در اين جلسه به مسائل ۱۱ واحد صنعتی و توليدی استان رسيدگی و دستورات لازم برای رفع مشكلات آن‌ها صادر شد. 

محمد‌مهدی فداکار، استاندار کرمان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: از شرکت‌هایی که خط تولیدی راه‌اندازی می‌کنند، حمایت و مشکلات آن‌ها را طبق قانون رفع کنید.

 وی ادامه داد: اما ارزیابی زیست محیطی همواره مقدم بر شروع هر فعالیت صنعتی، تولیدی و آماده‌سازی تجهیزات دیگر طرح است.  

فداکار افزود: در خصوص چالش‌های پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح‌های خصوصی ‌گفت: تسهیلات بانکی به ساختمان‌هایی که نیمه کاره بوده و قرارداد رسمی و موافقت وصولی ندارند، پرداخت نشود. 

استاندار کرمان، همچنین با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استفاده از همه ظرفیت‌های کارگروه‌ها در جهت‌ تحقق شعار سال و افزایش تولید واحدهای فعال که بازار فروش محصولات آنها خوب است و یا احیای واحدهای راکد، موافقت کرد. 

انتهای خبر/ طهماسبی


رفع مانع تولید ۱۱ واحد صنعتی در کرمان

منبع:آرمـان
? رفع مانع تولید ۱۱ واحد صنعتی در کرمان