رفع تصرف ۶۵۰ هزارمتر مربع از اراضی ملی در شهرستان ارزوئیه

نذیر کرمان/کرمان طبق اعلام رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارزوئیه، ۶۵۰ هزارمتر مربع از اراضی ملی شهرستان با اخذ دستور قضایی توسط ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شد. عماد چابک امروز اول مرداد ماه در جمع خبرنگاران گفت: اراضی خلع ید شده در منطقه دولت آباد […]



نذیر کرمان/کرمان طبق اعلام رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارزوئیه، ۶۵۰ هزارمتر مربع از اراضی ملی شهرستان با اخذ دستور قضایی توسط ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شد.

عماد چابک امروز اول مرداد ماه در جمع خبرنگاران گفت: اراضی خلع ید شده در منطقه دولت آباد شهرستان واقع شده که پس از تشکیل پرونده تخلف و کسب دستور رفع تصرف از سوی دادگاه شهرستان، با همکاری نیروی انتظامی توسط ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی ارزوئیه رفع تصرف شد.

وی با اشاره به نقش موثر مردم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی اظهار کرد: طبیعت‌دوستان در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، آتش‌سوزی، قاچاق چوب، گیاهان دارویی و محصولات جنگلی مراتب را با شماره‌گیری کدهای ۱۳۹ و ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی است اطلاع دهند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به انفال جلوگیری شود.

انتهای پیام


رفع تصرف ۶۵۰ هزارمتر مربع از اراضی ملی در شهرستان ارزوئیه

منبع: ایـسنا
? رفع تصرف ۶۵۰ هزارمتر مربع از اراضی ملی در شهرستان ارزوئیه