رفع تصرف ۶۰۰۰ هکتار از اراضی قلعه‌گنج | اخبار استان کرمان

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج از رفع تصرف ۶ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در راستای حفظ صیانت از بیت‌المال در شهرستان قلعه‌گنج خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ کیومرث قاسمی از رفع تصرف ۶ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در راستای حفظ صیانت از بیت المال در شهرستان […]




دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج از رفع تصرف ۶ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در راستای حفظ صیانت از بیت‌المال در شهرستان قلعه‌گنج خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ کیومرث قاسمی از رفع تصرف ۶ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در راستای حفظ صیانت از بیت المال در شهرستان قلعه‌گنج خبر داد.

دادستان عمومی قلعه‌گنج اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی در امر صیانت از بیت‌المال و اراضی ملی و دولتی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ ۶ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان قلعه‌گنج رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی تاکید کرد: دادستانی در راستای حفظ حقوق مردم و بیت‌المال با پدیده زمین‌خواری در شهرستان قلعه‌گنج با قاطعیت برخورد کرده و در این خصوص تمامی دستگاه‌های متولی باید با همکاری دستگاه قضایی از بروز این موارد پیشگیری کنند.

منبع:میزان
انتهای خبر/سالاری


رفع تصرف ۶۰۰۰ هکتار از اراضی قلعه‌گنج

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? رفع تصرف ۶۰۰۰ هکتار از اراضی قلعه‌گنج