رفع تصرف ۳۹۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان ارزوئیه | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارزوئیه از رفع تصرف ۳۹ هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد. عماد چابک امروز سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان و متصرفین انفال مساحت ۳۹ هکتار از اراضی ملی تصرف شده […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارزوئیه از رفع تصرف ۳۹ هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

عماد چابک امروز سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان و متصرفین انفال مساحت ۳۹ هکتار از اراضی ملی تصرف شده واقع در منطقه سرگز سیاهانی شهرستان ارزوئیه از ید متصرفین خارج و به بیت المال برگردانده شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان با تأکید بر اینکه حفاظت و بهره‌برداری از منابع طبیعی و اراضی ملی به عنوان سرمایه‌های ملی که متعلق به تمام آحاد جامعه است از وظایف ذاتی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری است افزود: پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان با قاطعیت با افرادی که به‌صورت غیر قانونی و بدون ارائه اثبات مالکیت نسبت به تصرف اراضی ملی اقدام می‌کنند برخورد و از تصرفات غیر قانونی آنها جلوگیری به عمل می‌آید.

به گفته وی، افزایش آگاهی‌ عمومی و مشارکت مردم در صیانت و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و بهره‌برداری اصولی از این نعمت خدادادی لازم و ضروری است.

به گزارش نذیر کرمان، حفاظت و بهره‌برداری از منابع طبیعی امری حائز اهمیت است و مورد توجه دستگاه‌های ذی ربط با حمایت دستگاه قضایی قرار گرفته است تا اراضی ملی از مدار محاصره زمین‌خواران خارج، حیات و ارزش آن حفظ و دست متخلفان و متصرفان اراضی ملی از این منابع مهم کوتاه شود.

انتهای پیام


رفع تصرف ۳۹۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان ارزوئیه

منبع: ایـسنا
? رفع تصرف ۳۹۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان ارزوئیه