رضایت استاندار کرمان از عملکرد حوزه ورزش

استاندار کرمان گفت: تاکنون در حوزه ورزش، اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده و اکنون ورزش استان، ارتفاع و اوج گرفته است. به گزارش نذیر کرمان؛ فداکار در دیدار با مدیرکل ورزش استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به اهمیت مقوله ورزش پرداخت و آن را عامل موثری برای سلامت روح و سلامت جسم دانست.وی افزود: […]


استاندار کرمان گفت: تاکنون در حوزه ورزش، اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده و اکنون ورزش استان، ارتفاع و اوج گرفته است.

به گزارش نذیر کرمان؛ فداکار در دیدار با مدیرکل ورزش استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به اهمیت مقوله ورزش پرداخت و آن را عامل موثری برای سلامت روح و سلامت جسم دانست.
وی افزود: گاهی اوقات تاثیری که ورزش روی بخش روحی فرد می‌گذرد، آثارش حتی از بخش جسمی مهم‌تر است که در حقیقت نشاط اجتماعی و نشاط روحی که انسان بعد از ورزش پیدا می‌کند، تاثیر و درکش بیشتر است.
فداکار تصریح کرد: در استان تاکنون در بحث انجام کار‌های ورزشی و پیگیری‌هایی که که خط مقدم آن شما بوده‌اید، خوشبختانه کار‌های خوبی انجام شده و کرمان اکنون جزو استان‌های برتر کشور است.
استاندار کرمان به بحث ورزشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: کمتر استانی وجود دارد که این میزان ورزشگاه استاندارد دارد و اینک در کرمان، سیرجان، رفسنجان و شهر بابک ورزشگاه استاندارد داریم که می‌تواند میزبانی بسیاری از رقابت‌ها را داشته باشند و این ظرفیت بسیار مهمی است.
فداکار افزود: با توجه به کار‌هایی که قرار است در استان، به ویژه در گهرپارک سیرجان و … انجام شود، ظرفیت بسیار مهمی پیش روی استان است که می‌تواند مسابقات ملی و بین‌المللی را میزبانی کند.
وی تصریح کرد: اکنون در اکثر روستا‌ها و شهر‌های استان، دارای زمین مینی فوتبال هستیم و این ظرفیت‌ها خود فرصت‌های بی شماری ایجاد کرده است؛ مخصوصاً در جنوب استان که توسعه زمین‌های ورزشی قابل مقایسه با قبل نیست.
فداکار بیان داشت: در حوزه ورزش، تاکنون اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است و اکنون ورزش استان، ارتفاع و اوج گرفته است.
وی از زحمات جامعه ورزش کرمان به واسطه تأثیرش در ایجاد این ظرفیت‌ها قدردانی کرد.
انتهای پیام


رضایت استاندار کرمان از عملکرد حوزه ورزش

منبع: بــرنا
? رضایت استاندار کرمان از عملکرد حوزه ورزش