رشد آموزش‌های مهارتی از ارکان توسعه اقتصادی | اخبار استان کرمان

فرماندار جیرفت گفت: آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار می‌تواند علاوه‌بر زمینه‌سازی لازم برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار اعتماد به نفس جوانان را در راستای ورود به بازار کار ارتقا دهد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ احمد بلندنظر در دیدار با مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان کرمان گفت: توجه جدی […]




فرماندار جیرفت گفت: آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار می‌تواند علاوه‌بر زمینه‌سازی لازم برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار اعتماد به نفس جوانان را در راستای ورود به بازار کار ارتقا دهد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ احمد بلندنظر در دیدار با مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان کرمان گفت: توجه جدی به آموزش‌های مهارتی یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی پایدار در سطح کشور و به‌تبع آن استان است. 

 
احمد بلند نظر با تأکید بر اهمیت نقش آموزش‌های مهارتی در ایجاد زمینه لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در شهرستان جیرفت، اظهار کرد: یکی از ملزومات مورد توجه برای جوانان جیرفتی همین آموزش‌های مهارتی است.
 
وی تاکید کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار می‌تواند علاوه‌بر زمینه‌سازی لازم برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار اعتماد به نفس جوانان را در راستای ورود به بازار کار ارتقا دهد. 
 
فرماندار شهرستان جیرفت از آموزش‌های مهارتی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی پایدار در ایران اسلامی نام برد و افزود: آموزش‌های فنی‌ و‌ حرفه‌ای با تربیت نیروی متخصص و کارآمد جهت ورود به بازار کار می‌تواند به افزایش تولیدات داخلی و بهبود بهره‌وری تولیدات داخلی کمک و در نتیجه زمینه‌ساز توسعه اقتصادی کشور باشد. 
 
وی خواستار ارائه آموزش‌های مهارتی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه شهرستان جیرفت شد و گفت: لازم است با مطالعه و شناسایی دقیق مزیت‌های اصلی در این شهرستان، مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای آموزش‌های مهارتی خود را به سمت‌و‌سوی این حوزه‌ها بیش از پیش سوق دهد که می‌تواند در راستای کمک به حل مشکل بیکاری جوانان مؤثر باشد. 
 
وی وجود فارغ‌التحصیلان فاقد مهارت در جیرفت را یکی از عوامل بیکاری در این شهرستان نام برد و خاطرنشان کرد: آموزش‌های مهارتی به‌عنوان پلی میان علم و عمل می‌تواند در این راستا کارکردی حیاتی داشته باشد.
منبع: نذیر کرمان 
 
انتهای خبر / فلاح 


رشد آموزش‌های مهارتی از ارکان توسعه اقتصادی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? رشد آموزش‌های مهارتی از ارکان توسعه اقتصادی