رشته هاکی مظلوم واقع شده است

به گزارش نذیر کرمان از آذربایجان‌غربی،  سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در مجمع عمومی و سالیانه هیات هاکی استان که با حضور  حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و عضو هیات رئیسه فدراسیون هاکی و بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی برگزار شد، گفت: هیات هاکی استان در […]



به گزارش نذیر کرمان از آذربایجان‌غربی،  سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در مجمع عمومی و سالیانه هیات هاکی استان که با حضور  حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و عضو هیات رئیسه فدراسیون هاکی و بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی برگزار شد، گفت: هیات هاکی استان در یک سال اخیر تشکیل خود توانسته رشد و عملکرد قابل توجهی از خود داشته باشد و باید از تلاش‌های رئیس هیات تقدیر کنیم و باید اذعان کنیم، هاکی استان از رشته های موفق در کشور بوده و شاهد حضور ملی پوشان قابل توجهی در ترکیب تیم ملی هستیم که نشان از تلاش‌های صورت گرفته و عملکرد مربیان و بازیکنان است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی با بیش از ۵۰ هیات استانی و ۹۰۰ هیات شهرستانی منابع محدودی دارد با این حال تمام تلاش ما توسعه زیرساخت‌ها و سخت‌افزارها بوده که خوشحالیم در چند سال اخیر شاهد بی‌سابقه‌ترین رشد در این حوزه بوده‌ایم و حضور بخش خصوصی در ورزش می‌تواند به رشد بیشتر ورزش کمک کند و ما نیز از حضور این حوزه حمایت می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: حمایت فدراسیون‌ها نیز به پیشرفت هیات‌های استانی کمک خواهدکرد با توجه به اینکه منابع استان‌ها برای کمک به هیات‌ها محدود بوده، علی رغم محدود بودن منابع در استان توانسته‌ایم عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌های مختلف کسب کنیم بطوریکه در بازی‌های آسیایی و المپیک پیش رو جزو استان‌های پیشرو و افتخارآفرین هستیم.

بیرامی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ورزشکاران، دغدغه اشتغال آنهاست که انتظار داریم با حمایت‌های صورت گرفته رشته‌های مختلف ورزشی و ورزشکاران از این حمایت بهره‌مند و تدبیر مناسبی برای آنان اندیشیده شود با توجه به اینکه تعداد ورزشکاران با قرارداد با باشگاه‌های حرفه‌ای در رشته‌های محدودی است.

رشته هاکی مظلوم واقع شده است

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی نیز در این مجمع اظهار کرد:  متاسفانه رشته هاکی از رشته‌هاییست که در دسترسی به منابع نتوانسته آنچنان بصورت قوی موفق باشد با این حال با مدیریت علمی، این رشته ورزشی موفق به کسب افتخارات متعدد و رسیدن به عنوان نایب قهرمانی جهانی شده است.

وی افزود: استان آذربایجان‌غربی یکی از قطب‌های اصلی هاکی کشور است که متاسفانه این رشته ورزشی دچار مظلومیت بوده و نیازمند توجه و حمایت‌های بیشتر است.

بهرام قدیمی اضافه کرد: تیم‌های هاکی کشور در بخش‌های مختلف به مسابقات بین‌المللی اعزام شده و فدراسیون توانسته بدون مشکل این مهم را انجام دهد با این حال رشته مظلوم هاکی مورد توجه جدی واقع نشده که نیاز است با حمایت‌های بیشتر ورزشکاران این رشته ورزشی بیش از پیش امیدوار شوند ضمن اینکه فدراسیون بزودی حمایت‌های بیشتری از استان‌های مختلف انجام خواهدداد.

قدیمی در پایان گفت: بهره‌گیری از ارتباطات نیز مقوله‌ای است که باید برای توسعه و رشد آن مورد توجه قرار خواهدگرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور  و عضو هیات رئیسه فدراسیون هاکی گفت: شاهد موفقیت‌های قابل توجهی بخصوص در حوزه بانوان رشته هاکی هستیم و کسب افتخارات اخیر حاکی از این موضوع است.

وی افزود: هیات هاکی هیاتی اندیشه‌ورز است و انتظار داریم این رویه در همه استان‌ها در پیش گرفته شود.

وی ادامه داد: فدراسیون آماده دریافت پیشنهادات برای بررسی و اجرا موفق آنهاست و هیات‌های استانی برای موفقیت رشته هاکی به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

مجمع عمومی و سالیانه هیات هاکی استان با حضور اعضای مجمع در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه برگزار شد .

انتهای پیام/


رشته هاکی مظلوم واقع شده است

منبع: بــرنا
? رشته هاکی مظلوم واقع شده است