رسیدگی به پرونده عناصر اصلی جنایات اخیر در چهارچوب قانون انجام می‌شود

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور شامگاه ۲۶ مهرماه با حضور در گلزار شهدای کرمان و پس از زیارت مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: اگرچه تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده اغتشاش‌ها داشته‌ایم اما تاکید شده که […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور شامگاه ۲۶ مهرماه با حضور در گلزار شهدای کرمان و پس از زیارت مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: اگرچه تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده اغتشاش‌ها داشته‌ایم اما تاکید شده که همکارانمان از مرز عدالت و قانون خارج نشوند.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی از هموطنان به ویژه جوانان در حوادث اخیر فریب خوردند و به دام دشمن گرفتار شدند، ادامه داد: بسیاری از فریب خوردگان حوادث اخیر که شاید قدرت تجزیه و تحلیل نداشته‌اند و جنایت مهمی مرتکب نشده‌اند با کمترین قرار قضایی آزاد می‌شوند.

دادستان کل کشور بیان کرد: تعداد زیادی از افرادی که مرتکب جرم خاصی نشده‌اند و تقصیر کمتری داشته‌اند، با تذکر، نصیحت و اخذ تعهد از خانواده‌ها آزاد شده‌اند.

حجت‌‌الاسلام منتظری، ضمن تاکید بر اینکه با عناصر اصلی و لیدرها متناسب با جرائمی که مرتکب شده‌اند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد، گفت: اگر این افراد مرتکب قتل شده باشند و تقاضای قصاص از سوی خانواده مقتولان مطرح شود، قصاص خواهند شد و اگر محاربه صدق کند، برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد و اگر عناوین دیگری از جرائم وجود داشته باشد، متناسب با جرائم آنها برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: با عناصری که موجب ناامنی برای مردم شده‌اند، متناسب با جرم انجام شده و بر مبنای مستندات موجود برخورد می‌شود.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه مردم نباید فریب این حرکت‌ها و مسائلی که دشمن طراحی و برنامه‌ریزی می‌کند را بخورند، ادامه داد: توده مردم فریب نخورده‌اند و فریب نخواهند خورد و همه باید مطمئن باشند پشت اینها آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقین و سایر دشمنان هستند.

انتهای پیام




رسیدگی به پرونده عناصر اصلی جنایات اخیر در چهارچوب قانون انجام می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? رسیدگی به پرونده عناصر اصلی جنایات اخیر در چهارچوب قانون انجام می‌شود