رسیدگی به وضعیت افزایش ناگهانی اتباع کشورهای همسایه در استان کرمان

فت فتو/کرمان نشست صمیمانه دولت و مجلس عصر امروز با حضور رئیس محترم جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزرای دولت، رئیس مجلس شورای اسلامی‌ و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.  شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با حضور در این […]

فت فتو/کرمان نشست صمیمانه دولت و مجلس عصر امروز با حضور رئیس محترم جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزرای دولت، رئیس مجلس شورای اسلامی‌ و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با حضور در این نشست مسائل و مشکلات مهم استان کرمان از جمله بحران آب را به صورت کتبی در اختیار رئیس جمهور و وزرای دولت قرار داد و خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات استان کرمان شد.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان همچنین در این نشست از افزایش ناگهانی اتباع کشور های همسایه در استان کرمان و به وجود آمدن مسائل و مشکلات امنیتی، اجتماعی، فرهنگی ناشی از این موضوع در استان کرمان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی فوری به مشکل مذکور گردید.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی همچنین از افزایش لجام گسیخته قیمت ها انتقاد کرد و در این خصوص با وزرای دولت گفتگو نمود.

انتهای پیام




رسیدگی به وضعیت افزایش ناگهانی اتباع کشورهای همسایه در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? رسیدگی به وضعیت افزایش ناگهانی اتباع کشورهای همسایه در استان کرمان